فیلم های پشت پرده جنجال مستر تستر در بیمارستان شیراز ! / صدا و سیما افشا کرد


فیلم های پشت پرده جنجال مستر تستر در بیمارستان شیراز ! / صدا و سیما افشا کرد

رکنا: واکنش 20:30 به ماجرای جنجالی پذیرش نشدن واینر فضای مجازی در بیمارستان شیراز را مشاهده می کنید. انتشار ویدئوهایی از حمید سپیدنام معروف مستر تیستر در بیمارستانی در شیراز با واکنش کادر درمان این بیمارستان مواجه شد.

به گزارش رکنا، واکنش ۲۰:۳۰ به ماجرای جنجالی پذیرش نشدن واینر فضای مجازی در بیمارستان شیراز را مشاهده می کنید.

انتشار ویدئوهایی از حمید سپیدنام معروف مستر تیستر در بیمارستانی در شیراز با واکنش کادر درمان این بیمارستان مواجه شد. مستر تیستر در ویدئو می‌گوید سکته کرده و او را در بیمارستان‌های شیراز بستری نمی‌کنند.

حمید سپیدنام متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در شهر منچستر انگلستان می باشد و مالک برند مستر تیستر و مدیر عامل شرکت کاسپید در لندن است.تا سن ۵ سالگی در این شهر گذرانده است و بعدها بنا به دلایلی به ایران آمد و در مشهد ساکن شد. پدرش در انگلستان دکترای خودش را در رشته الکترونیک دریافت کرد که بعد‌ها همین دانش خود را به ایران آورد و به تدریس در دانشگاه‌های ایران مشغول شد که در حال حاضر هم به این شغل مشغول است.

مستر تیستر شخصی است که هر روز به رستوران های مختلف در شهرهای مختلف سفر می کند و غذاهای رستوران را تست کرده و سپس راجع کیفیت غذا، محیط رستوران، برخورد مدیریت و پرسنل و … مطالبی را می نویسد که در رسانه های مختلف و سایت های اجتماعی منتشر می گردد. روزی که ما با مستر تیستر همراه شدیم، ابتدا به رستوران طهران در اصفهان رفتیم، چند ساعتی از غذاهای مختلف همراه مستر تست کردیم. شخصی هم به عنوان عکاس همراه حمید سپیدنام بود که از زوایای مختلف مرتباً عکس می گرفت و همین امر باعث جلب توجه می شد، بعد از رستوران هم به تریای پرنده آبی رفتیم و تا ساعت ۲ نیمه شب آن جا بودیم و همراه آقای خوش خوراک تست می کردیم!

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 5.87M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا