ویژه برنامه «نور هشتم» در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود


ویژه برنامه «نور هشتم» در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود

ویژه برنامه «نور هشتم» به مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به همت فرهنگسرای خانواده روز شنبه 21 خرداد 1401 ساعت 17 در بوستان شفق برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این برنامه به برپایی ایستگاه‌ هنرهای دستی، کودک و خلاقیت، تجسمی، مشاوره سلامت و مسابقه اختصاص دارد.

اجرای نمایش میدانی «کوچ» به کارگردانی، نویسندگی و بازیگری «محمدهادی عطایی» به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و تحکیم نهاد خانواده با ایجاد فضایی شاد و تاثیرگذار از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده در این برنامه است.

عطایی سابقه فعالیت در آثاری همچون شهر گربه‌ها و مرگ گرم را در کارنامه هنری خود دارد همچنین از جمله مهمترین فعالیت‌های وی می توان به بازی در نمایش‌های چون شاپرک، سمفونی تراژدی کربلا، یا علی، خاک و فردا روز دیگری ایست و ... اشاره کرد.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88717195 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید