امید ایران به ساق پای شماست


امید ایران به ساق پای شماست

در حالی که تیم ملی فوتبال از گوشه و کنار با مشکلات مختلف مواجه شده، ملی‌پوشان ایران همچنان با جدیت و اتحاد در اردوی این تیم حضور دارند و برای موفقیت در جام جهانی، تلاش می‌کنند. به گزارش صبح اقتصاد (https://sobh-eqtesad.ir/)، هر چه برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی 2022 قطر به مشکل برخورد و تیم ملی از سفر به کانادا...

در حالی که تیم ملی فوتبال از گوشه و کنار با مشکلات مختلف مواجه شده، ملی‌پوشان ایران همچنان با جدیت و اتحاد در اردوی این تیم حضور دارند و برای موفقیت در جام جهانی، تلاش می‌کنند.

به گزارش صبح اقتصاد، هر چه برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مشکل برخورد و تیم ملی از سفر به کانادا بازماند و بدون برنامه‌ریزی روشنی راهی قطر شد، بازیکنان تیم ملی خم به ابرو نیاوردند و همچنان با عزم و اراده بالای خود در تمرینات حضور دارند.

وقتی کانادا در راه‌ آماده‌سازی جام جهانی، جلوی پای تیم ملی سنگ اندازی کرد و برنامه‌ریزی‌های تیم ملی را به هم ریخت، مشخص نبود که چه برنامه‌ای پیش روی ایران خواهد بود ولی ملی‌پوشان ایران با اتحاد و همدلی موجود در تیم ملی – که منجر به خروج از بحران و صعود از انتخابی جام جهانی در بحرین شد – در تمرینات حضور یافته‌اند و بدون توجه به این اتفاقات منفی و اظهارات نگران‌کننده کارشناسان از وضعیت حاکم بر تیم ملی دارند.

برگزاری اردوی تیم ملی در قطر و زیر گرمای دوحه هم تاکنون مانع به هم خوردن حلقه اتحاد تیم ملی نشده و بازیکنان با تجربه مانند حاج‌صفی، ابراهیمی، آزمون، طارمی و بیرانوند در کنار بازیکنان جوان مانند حسین‌زاده، حردانی، صیادمنش و همچنان با جدیت و شادابی بالا در تمرینات حضور دارند و قدم‌های خود را به سمت موفقیت در جام جهانی بر می‌دارند.

با وجود مشکلاتی است که برای این تیم به وجود آمده و مانع از این شد که تیم ملی دو یا سه بازی تدارکاتی را در این پنجره بازی‌های ملی برگزار کند و چه بسا گاهی باعث ناامیدی هواداران و کارشناسان از تبعات احتمالی این شرایط در قطر شدند، مشاهده تصاویر اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوحه حاکی از اتحاد و تلاش بازیکنان ایرانی در اردوی این تیم است.

امید ایران به ساق پای شماست

پیش از این بازیکنان ایرانی نشان داده‌اند که با وجود تمام کاستی‌ها، تا آخرین قطره عزم و اراده خود را پای موفقیت‌های ایران گذاشته‌اند و دست از تلاش نکشیده‌اند و پرچم ایران را در حماسه ملبورن، جام جهانی ۹۸ فرانسه، انتخابی جام جهانی در سال ۲۰۱۴ در سئول، جام جهانی ۲۰۱۸ و در دیدار با مراکش، اسپانیا و پرتغال بالا برده‌اند تا هر ایرانی به داشتن تیمی که فراتر از پتانسیل‌های خود تلاش می‌کند، ببالد.

در بحبوبه اخبار منفی و لغو دیدارهای دوستانه، یوزهای ایران امید اول مردم هستند تا مقابل رقبای تا بن دندان مسلح غلبه کنند و نمایش آبرومندانه‌ای را به نمایش گذارند. این روحیه و جدیت را می‌توان در چهره تک تک بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی رویت کرد که با تمام توان و تلاش خود، سعی در کم کردن تاثیر آماده‌سازی نامناسب تیم ملی دارند.

در این دوره از جام جهانی هم که مشکلات از گوشه و کنار سد راه مسیر آماده‌سازی ایران شده، همچنان بازیکنان تیم ‌ملی با عزم و اراده و با جدیت در تمرینات جدیت به خرج می‌دهند تا در قطر ۲۰۲۲ هم برخلاف کم و کاستی‌ها، نمایش درخشانی را مقابل انگلیس، ولز و آمریکا که بهترین شرایط را برای آماده‌سازی خود دارند، به نمایش بگذارند.

امید ایران به ساق پای شماست

مطمئنا ذره ذره موفقیت‌ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر وجود بازیکنان و مربیانی است که مشکلات بارها سد راه آن‌ها شده و در همین روزها هم در حالی که همه کشورها در مناطق خوش آب و هوا حضور دارند، آن‌ها در قطر و در آب و هوای گرم این کشور تمرین می‌کنند و هیچ مدیر و مسئولی نمی‌تواند موفقیت‌های تیم ملی را ثمره مدیریت خود بداند و در روزمه کاری خود به آن اشاره کند چرا که کم کاری‌ها و سوء مدیریت بر هر کسی آشکار است.

امروز هم چشم امید مردم و فوتبال دوستان ایران به ساق پای بازیکنان و مربیان تیم ملی است تا بر مشکلات غلبه کنند و نتایجی را در قطر رقم بزنند که ایرانی‌ها را برای ساعاتی به وجد بیاورد و هر کسی از دیدن تیم ملی در جام جهانی ذوق زده و خوشحال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!