آغاز دوره مناسک حج و عمره به کوشش مدارس دینی الکفیل


آغاز دوره مناسک حج و عمره به کوشش مدارس دینی الکفیل

مدارس دینی بانوان الکفیل دوره‌ای را در زمینه مناسک حج عمره برای بانوان دانشجو برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد مدارس دینی بانوان الکفیل وابسته به آستان قدس عباسی دوره علمی فشرده ای را در زمینه مناسک حج عمره برای برخی از دانشجویان خود جهت ارتقای سطح فقهی آنها درباره این عبادات و احکام آن آغاز کرد.

بشرى الکنانی، مسوول این واحد به شبکه الکفیل گفت، این دوره از دوره های تخصصی است که واحد مذکور در موضوعات مختلف عبادی از جمله حج و عمره برگزار می کند چرا که این موضوع برای قشر بانوان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

الکنانی گفت، این دوره به مدت یک سال کامل به صورت دو روز در هفته ادامه خواهد داشت و در سالن های واحد مدارس الکفیل در ساختمان فعالیتهای بانوان صدیقه طاهره (علیها السلام) وابسته به آستان قدس عباسی در استان کربلا برگزار می شود.

الکنانی گفت، برنامه کاملی برای این دوره در نظر گرفته شده است که کادر متخصص و مجربی در این زمینه بر آن نظارت دارد. مدیریت واحد همه امور لازم برای تداوم این دوره اعم از سالن‌های آموزش، ابزارهای آموزشی، وسایل حمل و نقل رایگان همراه با مهد کودک برای شرکت کنندگانی که دارای کودک هستند را فراهم نموده است.


وی در پایان گفت، ثبت نام برای شرکت در این دوره همچنان ادامه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره (07707098821) در واتساپ و تلگرام تماس حاصل نمایید.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس