جیم کرامر: فقط روی بیت‌کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کنید!


جیم کرامر: فقط روی بیت‌کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کنید!

طبق صحبت‌های جیم کرامر (Jim Cramer)، سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال (https://itresan.com/tag/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/) باید فقط روی بیت‌کوین (https://itresan.com/tag/%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86/) و اتریوم تمرکز کنند و هیچ وقت برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، پول قرض نکنند. جیم کرامر، یک شخصیت...

طبق صحبت‌های جیم کرامر (Jim Cramer)، سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال باید فقط روی بیت‌کوین و اتریوم تمرکز کنند و هیچ وقت برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، پول قرض نکنند.

جیم کرامر، یک شخصیت تلویزیونی و نویسنده آمریکایی است. او گفت ارزهای دیجیتال یکسری دارایی‌های غیرمتمرکز هستند که در آینده نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. به همین دلیل برای سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب هستند. او پیشنهاد داد از آن‌جایی که کانون توجه بیشتر مردم روی بیت‌کوین و اتریوم است و نسبت به بقیه دارایی‌های دیجیتال قانونی‌تر به حساب می‌آیند، سرمایه‌گذاران نیز فقط روی این دو تمرکز کنند.

نصیحت جیم کرامر در مورد دارایی‌های دیجیتال

در حین یک مصاحبه در شبکه CNBC، جیم کرامر گفت که او به دارایی‌های دیجیتال امیدوار است، مخصوصاً بیت‌کوین و اتریوم. او اضافه کرد که بیت‌کوین و اتریوم توسط بیشتر سرمایه‌گذاران مورد قبول قرار گرفته است و این دو شایستگی سرمایه‌گذاری را دارند.

به‌علاوه از آن‌جایی که اتریوم نقش بزرگی در توکن‌های غیرمثلی (NFT) دارد، افراد برای وارد شدن به NFTها، نیاز به خرید اتریوم دارند.

من نمی‌توانم بگویم روی دارایی دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید، زیرا خودم اتریوم دارم. برای کار با توکن‌های غیرمثلی نمی‌توانم از دلار استفاده کنم؛ به همین دلیل باید اتریوم بخرم. بنابراین تحقیقاتی روی اتریوم انجام دادم و متوجه شدم که اتریوم، دارایی‌ خوبی است.

جدا از اینکه نظر جیم کرامر در مورد ارز دیجیتال مثبت است، اما به نظر او، تنها 5 درصد سرمایه و پورتفولیو خود را باید به دارایی‌های دیجیتال اختصاص بدهیم. زیرا ممکن است روی آن‌ها احتکار صورت بگیرد و همچنین، سرمایه‌گذاران زیادی قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت را ندارند و فقط برای کسب سود و معامله‌گری وارد شده‌اند.

در کنار این موضوع، جیم کرامر پیشنهاد داد که افراد هیچ‌ وقت نباید برای وارد شدن به دارایی‌های دیجیتال، پولی از بقیه قرض بگیرند.

برای خرید خانه یا ماشین می‌توانید قرض کنید؛ اما برای ارز دیجیتال، این کار را نکنید. ارز دیجیتال، سهام شرکت کوکاکولا یا اپل نیست.

جیم کرامر: فقط روی بیت‌کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کنید!جیم کرامر

دید اخیر جیم کرامر در مورد ارز دیجیتال

کرامر در چند سال اخیر، نسبت به ارز دیجیتال بلاتکلیف بوده است. در نوامبر 2020 او بیت‌کوین را یک جایگزین مناسب طلا در نظر گرفت. این صحبت او غافلگیرانه بود زیرا قبل از آن، خود را طرفدار این فلز گران‌بها معرفی می‌کرد و بیت‌کوین را یک ارز غیرقانونی می‌دانست. یک ماه بعد، قیمت بیت‌کوین به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرد و جیم کرامر از این فرصت استفاده کرد تا دارایی بیت‌کوین خود را افزایش بدهد.

در ماه آوریل سال گذشته، دیدگاه او در مورد صعودی بودن بیت‌کوین، بیشتر شد و اعلام کرد که می‌خواهد حقوق خود را به بیت‌کوین دریافت کند. در آن زمان به نظر او، بیت‌کوین ارزش بالایی داشت.

چندین ماه بعد، نظر او به کلی تغییر کرد و دارایی دیجیتال را نامناسب برای سرمایه‌گذاری دید. این شخصیت و نویسنده آمریکایی توضیح داد که او هیچ بخشی از سرمایه خود را بخاطر دلایل مربوط به تورم وارد ارز دیجیتال نکرده و فقط هدف او قمار بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی