قنبرپور: تیم جوانان می‌تواند آینده فوتبال ایران را بسازد/ زمان در حال از دست رفتن است


قنبرپور: تیم جوانان می‌تواند آینده فوتبال ایران را بسازد/ زمان در حال از دست رفتن است

تهران- ایرنا- گزینه هدایت تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه زمان برای این تیم در حال از دست رفتن است گفت: تیم جوانان می تواند آینده فوتبال ایران را بسازد.

به گزارش ایرنا؛‌«مصطفی قنبرپور» امروز شنبه پس از حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال و ارائه برنامه‌هایش برای هدایت تیم جوانان، اظهار داشت: از سوی کمیته فنی با من تماس گرفته شد و برنامه خواستند. امروز در خدمت اعضای کمیته فنی بودم و امیدوارم هر فردی سرمربی تیم جوانان شد، نسلی خوب و اخلاق‌مدار را تربیت کند تا این تیم با صعود به جام‌جهانی، آینده فوتبال ایران را بسازد.

قنرپور اظهار داشت: انجام استعدادیابی ازسوی فدراسیون باتوجه به زمان اندکی که تا مسابقات باقی مانده کار درستی بود. اکنون حدود ۲۰۰ بازیکن از سراسر کشور انتخاب شده‌اند و این موضوع کار برای مربیانی که مسئولیت تیم جوانان را برعهده می‌گیرند، سبک تر می‌کند.

وی در خصوص فاصله اندک باقی مانده تا مسابقات مقدماتی زیر ۲۰ سال آسیا توضیح داد: روح ورزش می‌طلبد بهترین را برای همدیگر بخواهیم. قطعا هر فردی عهده‌دار این مسئولیت باشد باید برایش بهترین را آرزو کنیم زیرا بحث ملی و مربوط به کشورمان است. این موضوع هم کاملا درست است. به ریاست فدراسیون و اعضای کمیته فنی گفتم زمان محدود است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید از همین فردا استارت کار زده شود تا خیلی زودتر گروه‌های مختلف بازیکنان شایسته‌ای که استعدادیابی شده اند بررسی کرده و پس از ریزش این نفرات، وارد فاز بعدی برنامه شویم.

گزینه هدایت تیم جوانان ایران ادامه داد: وقتی برنامه می‌دهید این برنامه پیشنهادی است‌ و امکان تغییر در آن وجود دارد. در برنامه من هم بازی‌های دوستانه وجود دارد اما با توجه به شرایط موجود کشور باید بپذیریم کار سخت است. البته صحبت‌های ما مبتنی بر این بود باید همدلی، همسویی و همکاری داشته باشیم تا به سر منزل مقصود برسیم. کار آسان نیست و می‌طلبد همه کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان