کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان امام مهربانی ها (ع) شدند


کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان امام مهربانی ها (ع) شدند

حجت الاسلام امیدی از برگزاری جشن های ولادت سراسر نور و رحمت حضرت امام رضا (ع) در کانون های مساجد استان فارس خبر داد و گفت: موکب های پذیرایی از عاشقان امام مهربانی ها (ع) نیز برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه ۲۱ خرداد) ضمن تشریح برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ویژه ولادت آقا علی بن موسی الرضا (ع)، جمع خبرنگاران گفت: یازدهم ذیقعده که مصادف است با ولادت سراسر نور و رحمت امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (ع) یکی از مناسبت های مهم مذهبی است که برای برنامه های ویژه ای از سوی کانون های فرهنگی هنری در مساجد برنامه ریزی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: مدت 2 سال از شیوع بیماری ویروس کرونا برنامه های این مناسبت و حتی زیارت این بارگاه منور دستخوش تغییراتی شده بود که به یاری خدا امسال برنامه ها با قوت و انسجام و به دور از بیماری در حال برگزاری است.

وی از برگزاری جشن های ولادت سراسر نور و رحمت حضرت امام رضا (ع) در کانون های مساجد استان فارس خبر داد و گفت: موکب های پذیرایی از عاشقان امام مهربانی ها (ع) نیز برپا شده است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به دیگر برنامه های ویژه ولادت امام رضا (ع)، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن و جشن با حضور خادمان حرم رضوی، اهدای هدیه به هم نامان امام را (ع) و متولدین این روز، مسابقات کتابخوانی و هنری، ورزشی از دیگر برنامه هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه در طول ایام دهه کرامت برنامه های ویژه ای برگزار شده است، ادامه داد: برپایی میز خدمت با حضور مسئولان، «سه شنبه های مهدوی»، سخنرانی ائمه جماعات، اجرای سرود «سلام فرمانده»، کاروان های زیارتی مشهد و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، توزیع بسته های کمک معیشتی و غذای گرم در قالب نذر، جلسه های هفتگی و هیئت های مذهبی از برنامه هایی است که با مشارکت و همدلی همه فعالان فرهنگی مساجد برگزار شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو