5 کشته و زخمی در درگیری خونین منطقه سرکشتی دلفان


5  کشته و زخمی در درگیری خونین منطقه سرکشتی دلفان

رکنا: روز گذشته در نزاع محلی منطقه عشایری سرکشتی دلفان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش رکنا از لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در محل حاضر شده و با حضور پلیس در منطقه درگیری‌ها پایان یافته و آرامش برقرار است.

در همین راستا سرهنگ فضل اله منصوری فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه عشایری "سرکشتی داربید" این شهرستان، بلافاصله اکیپ های از یگان امداد، پلیس های تخصصی و پاسگاه انتظامی محل به سرپرستی فرماندهی انتظامی دلفان در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانواده عشایری بعلت اختلاف بر سر چرای دام بصورت مسلحانه با یکدیگر درگیر و متاسفانه 3 نفر از طرفین درگیری شامل یک زن و 2 مرد به قتل می رسند و 3 نفر دیگر از ناحیه پا بوسیله سلاح گرم مجروح و 60 راس گوسفند نیز تلف شده‌اند.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: ماموران ضمن اقدامات تخصصی توسط پلیس آگاهی و انتقال مجروحان به منظور مداوا به مراکز درمانی، فرمانده انتظامی استان شخصا" در محل حاضر با صدور دستورات لازم به منظور پیشگیری از گسترش و ادامه درگیری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، 6 نفر از عاملان نزاع پس از شناسایی که متواری بودند را طی چند عملیات دستگیر، 3 قبضه سلاح شامل 2 قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه شکاری کشف شد.

منصوری با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته و حضور پلیس، امنیت در این منطقه برقرار است، گفت: برخی افراد بجای تمکین به قانون با اقدام خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می زنند که متاسفانه باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار می شود.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطر نشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضاء امنیت و آسایش مردم است و هرکس آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهد شد.

مهدی زکی پور/لرستان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق