صهیونیست‌ها به‌دنبال مشروعیت بخشیدن به خود و خروج از انزوا هستند


صهیونیست‌ها به‌دنبال مشروعیت بخشیدن به خود و خروج از انزوا هستند

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب ایران قوی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به‌دنبال تهدیدهای بالفعل امنیتی میان دولت‌های اسلامی هستند، گفت: رژیم صهیونیستی با عادی سازی‌روابط به‌دنبال استثمار کشورهای مسلمان منطقه، مشروعیت بخشیدن به خود و خروج از انزوا هستند.

خشایار نادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا درباره عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و افشای توطئه صهیونیست‌ها در حج گفت: صهیونیست‌ها همواره در حال برنامه‌ریزی طرح‌هایی برای نابود کردن زیرساخت‌های کشورهای اسلامی، تضعیف و تسلط بر آنها هستند.

دبیر کل حزب ایران قوی افزود: در طول این سال‌ها در بسیاری از کشورهای مسلمان از جمله ایران دیده‌ایم که عوامل رژیم صهیونیستی و شبکه جاسوسی موساد بسیاری از دانشمندان، نخبگان و اندیشمندان جهان اسلام و نخبگان را با روش‌ها و ابزار گوناگون ترور می‌کنند و این همواره در برنامه صهیونیست‌ها بوده است.

نادی عنوان کرد: صهیونیست‌ها چند سال است که با تفرقه‌افکنی میان مسلمانان به‌ویژه اهل سنت و تشیع سعی دارند نقشه‌های خود را مستقیم یا غیرمستقیم از سوی عوامل خود و یا گروه‌های افراطی اجرا ‌کنند.

وی تصریح کرد: تفرقه‌افکنی میان دولت‌های اسلامی مانند سم عمل می‌کند و برای تحلیل رفتن قدرت و تضعیف قوای مسلمین بهترین ابزار است لذا مسلمانان باید مراقب باشند که در تله صهیونیست‌ها نیفتند. این رژیم اشغالگر به دنبال این است که شیعه و سنی را به جان هم بیندازد و نه‌تنها هیچ‌گاه از این موضع خود عقب‌نشینی نکرده‌اند بلکه هر روز تمرکزشان روی این موضوع بیشتر شده است.

رژیم صهیونیستی به‌دنبال تهدیدهای بالفعل امنیتی میان دولت‌های اسلامی هستند

نادی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به‌دنبال تهدیدهای بالفعل امنیتی میان دولت‌های اسلامی هستند و این اقدام از سوی عوامل آنها در منطقه و سراسر جهان علیه مسلمین و کشورهای اسلامی در حال انجام است بنابراین دولت‌های اسلامی نیازمند همکاری، همدلی و مراقبت بیشتر از یکدیگر هستند و باید بیش از گذشته به یکدیگر تکیه کنند.

وی، ضدیت با نهادهای اسلامی، جرم و جنایت علیه مسلمانان و قبله‌گاه اول مسلمین را از دیگر اقدامات رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: امروز می‌بینیم که صهیونیست‌ها، مردم فلسطین را از حقوق اولیه‌ محروم کرده‌اند و هر روز عرصه را بر آنها تنگ‌تر و آنها را محاصره اقتصادی می‌کنند و اجازه انجام کارهای اولیه زندگی را به این بندگان خدا نمی‌دهند و به بهانه‌های مختلف دست به کشتار و اذیت و آزار آنها می‌زنند و حتی از کشتار کودکان و زنان هم دریغ نمی‌کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها حتی برای زیارت قبله‌گاه اولیه مسلمانان برای فلسطینی‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند به‌راحتی زیارتگاه اول مسلمانان جهان را زیارت کنند و هر روز هم این محدودیت‌ها افزایش می‌یابد.

نادی با اشاره به فرمایشات رهبری درباره عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها تصریح کرد:‌ رهبر معظم انقلاب به‌درستی اشاره فرموده‌اند که صهیونیست‌ها به‌دنبال استثمار کشورهای عربی و غیرعربی منطقه، کشورهای اسلامی و جهان اسلام و نفوذ در این کشورها و اجرای نقشه‌های شوم خود هستند و همواره این اهداف را دنبال می‌کنند. اکنون حدود ۷۵ سال است که رژیم فاسد، کودکش و آدمکش در منطقه نهالش از سوی بیگانگان کاشته شده است و به‌ دنبال نقشه‌هایی بودند که به مرور در منطقه پیاده کنند که مرحله به مرحله اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر را مطرح می‌کنند، نخستین بار هم محمد بن سلمان در عربستان این موضوع را مطرح کرد و به تبع آن کشورهای دیگر مانند امارات و بحرین و سایر کشورهای عربی اسلامی موضوع را پیگیری و مطرح کردند و این روابط رو به گسترش است.

رژیم صهیونیستی به اصول و قوانینی جامعه جهانی پایبند نیست

نادی عنوان کرد: معتقدم کشورهایی که روابط خود را با رژیم نامشروع و غیرقانونی عادی کرده‌اند اشتباه بزرگی مرتکب شدند و باید بدانند که این رژیم اشغالگر هیچ گاه قابل اعتماد و اتکا نبوده و به هیچ اصول و قوانینی جامعه جهانی پایبند نیست.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حامیانی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه و سایر کشورهای استعمارگر همواره پشتیبان رژیم صهیونیست‌ها بوده‌اند، این رژیم از روش‌های غیرانسانی و نقض حقوق بشر و ظلم به فلسطینی‌ها و سایر مسلمان‌ها به‌دنبال مشروعیت بخشیدن به خود و خروج از انزوایی است که اکنون در آن قرار دارد.

دبیرکل حزب ایران قوی افزود: صهیونیست‌ها به‌دنبال تداوم بخشیدن به اشغالگری، توسعه‌طلبی و دست‌اندازی به سایر کشورهای اسلامی و مسلمان و اعراب منطقه هستند و هیچ گاه متضمن منافع ملت‌های مسلمان منطقه و جهان نبوده و نیستند و کشورهای اسلامی باید از این رژیم فاسد و اشغالگر دوری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس