آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»


آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، به ساخت سریال های جدید خود مشغول اند؛ سریال هایی که با شروع پخش خود می توانند مخاطبان را به سمت هر کدام از این VODها روانه کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند سالی است که شبکه نمایش خانگی در کنار تلویزیون به کار تولید و پخش سریال های ایرانی و خارجی مشغول اند؛ سریال هایی که عمدتا محدودیت های موضوعی و پوشش بازیگران را به مانند تلویزیون ندارند و توانسته اند با استقبال مخاطبان روبرو شوند؛ هرچند در میان سریال های تولید شده، آثار به اصطلاح شونه تخم مرغی و آبکی نیز دیده می شود.

در ادامه مروری کوتاه داریم به آثار در حال ساختی که اکثرا با پایان فیلمبرداری به روزهای نمایش خود نزدیک می شوند.

پوست شیر

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی هم اکنون در روزهای آخر فیلمبرداری قرار دارد و از جمله تولیدات اختصاصی پلتفرم «فیلم نت» محسوب می شود.

داستان سریال «پوست شیر» در مورد افرادی است که قوی و قدرتمند دیده می شوند اما در واقعیت و در موقعیت های حساس ترسو و بزدل هستند.

شهاب حسینی، پانته آ بهرام، هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و بابک کریمی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

از جمله عوامل پشت صحنه شناخته شده سریال «پوست شیر» می‌توان به مهدی موسوی طراح صحنه و مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری این پروژه اشاره کرد.

مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

سروش صحت مدتی است که درگیر کارگردانی نخستین سریال شبکه نمایش خانگی اش است؛ سریالی که با نام « عتیقه‌ها» کلید خورد و حالا به «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» تغییر نام داده است.

نخستین سریال نمایش خانگی سروش صحت به تهیه کنندگی محمد رضا تخت‌کشیان جلوی دوربین رفته است. صحت فیلمنامه این سریال را به مانند کارهای اخیرش با همکاری ایمان صفایی نوشته است.

در این سریال علی مصفا، هانیه توسلی، محمد نادری، آناهیتا افشار، کاظم سیاحی وحید آقاپور و سیاوش چراغی پور بازی دارند و قدرت اله ایزدی معروف به «آقارشید» هم عهده دار یکی از نقش های اصلی است.

پلتفرم فیلیمو پخش‌کننده انحصاری سریال نمایش خانگی «مگه تموم عمر چند تا بهاره» خواهد بود.

مترجم

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

این سریال در ژانر درام و رازآلود به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان به زودی از نماوا پخش خواهد شد.

ملکان و توکلی در همکاری‌های قبلی خود فیلم‌های سینمایی مانند «روز صفر»، «غلامرضا تختی»، «تنگه ابوقریب»، «آسمان زرد کم‌ عمق»، و «این‌جا بدون من» را ساخته‌اند که با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

همزمان با فیلم‌برداری، تدوین این سریال توسط میثم مولایی در حال انجام است.

صابر ابر، مجتبی پیرزاده، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی و پانته آ پناهی از بازیگران مترجم هستند. مهتاب ثروتی بعد از تجربه بازی در سریال خاتون در نقش ماری، این بار جلوی دوربین بهرام توکلی رفته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد؛ سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند

«پدر گواردیولا»

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

سریال شبکه نمایش خانگی «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی روزهای آخر فیلمبرداری را می‌گذراند.

سعید نعمت اله که تجربه ساخت سریال های موفقی همچون برادر جان ، عقیق ، زیر پای مادر ، پشت بام تهران ، میکائیل و مدینه راه در کارنامه خود دارد در اولین سریال نمایش خانگی خود داستانی اجتماعی را به تصویر خواهد کشید.

«پدر گواردیولا» از سریال‌های پر بازیگر نمایش خانگی است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود.

آرش عدل پرور خواننده مشهور موسیقی پاپ کشورمان در دومین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سعید نعمت اله رفته است. این خواننده پاپ در اولین تجربه بازیگری خود، در فیلم «حکم تجدید نظر» بازی کرده بود.

همچنین سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ سریال پدر گواردیولا را بر عهده دارد.

در آخرین روزهای فیلمبرداری این سریال سردار سعید منتظرالمهدی مشاورعالی فرماندهی انتطامی کشور از پشت صحنه سریال بازدید کرد. «اعتیاد» یکی از موضوعات محوری این سریال است.

حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، با حضور هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، آرش عدل‌پرور و با هنرمندی مهران مدیری و با معرفی النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس صیاد و با حضور افتخاری ایرج خواجه امیری گروه بازیگران اصلی «پدر گواردیولا» را تشکیل می‌دهند.

با نزدیک شدن به زمان پخش این سریال، هنوز پلتفرم پخش کننده ان معرفی نشده است.

شبکه مخفی زنان

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد. در سال ۱۳۱۰ وزارت فرهنگ و هنر، تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و این خلاصه ای است که از سریال «شبکه مخفی زنان» رسانه ای شده است.

«شبکه مخفی زنان» سریالی کمدی، درام و تاریخی به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

فیلمنامه این سریال را محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی نوشته است و داستانی خیالی را روایت می کند.

«شبکه مخفی زنان»، نخستین تجربه افشین هاشمی در زمینه ساخت سریال است. او سابقه کارگردانی در سینما را با آثاری هم چون «خسته نباشید»، «صدای آهسته»، «گذر موقت»، «خاله قورباغه» و «خداحافظ دختر شیرازی» دارد.

علاوه بر لیلا حاتمی بازیگرانی مانند حمید فرخ‌نژاد، سیامک انصاری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، لیلا زارع و احمد مهرانفر نیز در این سریال حضور دارند.

آمستردام

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

سریال آمستردام به کارگردانی مسعود قراگزلو، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و سرمایه گذاری ایمان افشار محصول نمایش خانگی است. داستان سریال آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

مسعود قراگزلو و علی سندانی نویسندگان این سریال، سید محسن حسینی مدیر فیلمبرداری، مهیار بهمنش تدوین و بامداد افشار موسیقی متن سریال «آمستردام» را بر عهده دارند.

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» از بازیگران اصلی این سریال اند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری از دیگر بازیگران این مجموعه اند.

این سریال ۳۰ قسمتی با اتمام مراحل فنی به‌زودی وارد شبکه نمایش‌خانگی می‌شود و به مااند «پدر گواردیولا» هنوز پخش کننده آن معرفی نشده است.

تیتراژ این سریال توسط محسن چاوشی با ترانه ای از حسین صفا خوانده شده است.

عقرب عاشق

آخرین اخبار از سریال‌های جدید VOD ها/ از «آمستردام» تا «پدر گواردیولا»

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق از دیگر سریال های در حال ساخت شبکه نمایش خانگی است.

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده می شود.

تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می رود.

سریال عقرب عاشق به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» در ژانر تخیلی، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده و به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه مانند حسد، دروغ و… می پردازد.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، شقایق فراهانی، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌میرد. او را در سردخانه می‌گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

تیتراژ سریال توسط محسن چاوشی خوانده شده است. سریال عقرب عاشق با پلتفرم فیلیمو به توافق رسیده و به صورت اختصاصی از این پلتفرم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان