تلاش مسئولین برای حل مشکلات شهرک یثرب قائمشهر


تلاش مسئولین برای حل مشکلات شهرک یثرب قائمشهر

ساری – ایرنا – کمبود روشنایی معابر، نبود مرکز بهداشت، کمبود فشار ضعیف آب، حضور سگهای ولگرد، نبود امنیت و نبود باکس زباله مهم ترین مشکلات عنوان شده توسط اهالی شهرک یثرب به مسئولین قائمشهری بود که آنان هم برای حل آن زمان هایی تعیین کرده اند.

به گزارش ایرنا، جلسه بررسی مشکلات شهرک یثرب روز شنبه با حضور مسئولین و اهالی در مسجد امام خمینی شهرک یثرب قائمشهر برگزار شد.

جمشید عبدی که به نمایندگی از اهالی شهرک یثرب پشت تربیون قرار گرفت مهم ترین مشکلات این شهرک را وضع اسفناک آسفالت، کمبود فضای تفریحی، حضور سگهای ولگرد، نبود پاکبان، کمبود روشنایی معابر، فشار ضعیف آب و نبود امنیت اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه ۲ دستگاه مرکز بهداشت در این شهرک وجود دارد اما بیش از هفت سالی است که می گذرد درب آن قفل است، گفت: خواهان راه اندازی و رفع مشکل مرکز بهداشت در این شهرک هستیم.

عبدی با اشاره به وجود ۴۵ باکس زباله در شهرک یثرب اشاره ای کرد و افزود: متاسفانه عده ای این باکس های زباله را برای تعمیر بردند اما هنوز به شهرک ارسال نشد تا شهروندان بتوانند زباله های خود را در داخل باکس ها قرار دهند.

وی به کنده کاری های دستگاه های خدمات رسان در این شهرک برای حفاری اشاره ای کرد و گفت که متاسفانه نیروهای خدمات شهرداری برای پرکردن این چاله ها به شهرک مراجعه نکرده اند.

شرایط روشنایی شهرک بهتر می شود

معاون اداره توزیع برق شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه برغم کمبود اعتبارات الویت برای صنعت برق، مشکل زیرساختی این صنعت است، گفت: در سال گذشته چهار دستگاه پست زیرزمینی در این شهر ک که بالای ۴۰ سال قدمت داشته است، تعمیر و سرویس شد.

کیوان قبادی با بیان اینکه امسال هم یک دستگاه ترانس در ورودی این شهرک نصب و همچنین یک خط فشار متوسط در حال احداث است، افزود: برای جلوگیری از ضعف ولتاژ این خط در حال احداث است. همچنین با تزریق اعتبارات در مهرماه امسال نسبت به مطلوب تر شدن وضعیت روشنایی این شهرک اقدام خواهیم کرد.

مشکل کم آبی در پیک گرما وجود دارد

مدیر امور آبفا شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در پیک گرما با فشار ضعیف آب شرب مواجه هستیم، افزود: از لحاظ آب و فاضلاب در بحث فشار آب در رنج متوسط قرار داریم.

مصظفی زمانی به پروژه در دست احداث برای رفع مشکل کمبود آب در سطح این شهرستان اشاره ای کرد و گفت: برای رفع این مشکل در حال اضافه کردن ۱۵ هزار متر مکعب به حجم دخیره مخازن آب در قائمشهر هستیم. بنا است در این طرح حجم مخازن آب این شهرستان را از ۲۰ هزار به ۳۵ هزار برسانیم.

وضعیت مبهم منطقه، پاشنه آشیل ۲ خانه بهداشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه در آن زمان ما تحت عنوان روستا بودن این شهرک توانسته ایم برای مرکز خدمات جامع روستایی مجوز بگیریم، افزود: در سال ۹۸ به دلیل آنکه وضعیت این شهرک مبهم و شهر و روستا بودن آن مشخص نبود، نتوانسته ایم نسبت به گرفتن بهورز در این خانه های بهداشت اقدام کنیم.

دکتر محمد گران گفت: البته با مشخص شدن وضعیت شهرک یثرب می توانیم نسبت به گرفتن مراقبت سلامت در این ۲ خانه بهداشت اقدام کنیم.

حمایت از شما، کار از ما

شهردار قائمشهر با بیان اینکه برای تملک ورودی شهرک یثرب باید نشستی با نمایندگان معرفی شده از این شهرک داشته باشیم، گفت: اگر در راستای تملک، افرادی که در ورودی این شهرک شالیزاری دارند با ما همکاری کنند، شهرداری هم نسبت به روشنایی، بلوار، پیاده روسازی این شهرک در کمترین زمان ممکن اقدام خواهیم کرد.

کاظم علیپور با بیان اینکه چاره برای الحاق شهرک به محدوده شهری شما مردم شهرک هستید، گفت: تعمیر آسفالت طی ۱۰ روز آینده در این شهرک انجام خواهد شد. همچنین برای جمع آوری سگهای بلاصاحب، پیمانکار نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

وی از تهیه و جانمایی ۲۰ باکس زباله در سطح مناطق مختلف این شهرک خبر داد.

شهردار قائمشهر با تاکید براینکه یکی از اقدامات خوبی که در شهرک می توانیم انجام دهیم بلوار روشنایی در این شهرک است، گفت: با کمک و مشارکت شهروندان شهرک، این امر محقق خواهد شد.

فرماندار قائمشهر هم در این جلسه با اشاره به اینکه روشنایی، کمبود آب، سرقت و غیره از مسائل مطرح شده مشکلات شهرک یثرب بوده است، گفت: از مسئولین می خواهم تا نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند ما قرار نیست به مردم دروغ بگوئیم بلکه باید کاری که از دستمان بر می آید برای آنان انجام دهیم.

جواد مولایی قرار با تاکید به مدیرانی که پشت تریبون قرار گرفته اند گفت که می خواهم تا با توجه به زمان بندی قول داده شده، نسبت به رفع مشکلات این شهرک اقدام کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست