بدن این دختر زیبا با همه زنان دنیا فرق دارد / شگفت انگیز ! + عکس


بدن این دختر زیبا با همه زنان دنیا فرق دارد / شگفت انگیز ! + عکس

رسانه ای شدن داستان عجیب و شوکه کننده دختر جوان زیبا، همه را متعجب کرد. دختری که راز باورنکردنی جسمش یکی از عجایب دنیاست.

تعداد معجزات الهی شماره و اندازه ندارد، بخصوص وقتی در بدن انسان دقت میکنیم این معجزات و شگفتی ها را بیش از هر چیزی کشف میکنیم. بدنی که متشکل از هزاران جزئیات حساس و پیچیده است. حالا تصور کنید یک انسان با بدنی کاملا متفاوت و به نوعی در جهت عکس انسان های عادی، در حال زندگی است. یعنی جایگاه اعضای بدنش برخلاف اعضای بدن انسان های دیگر است.

اولسیا کولیکووا سال ‌ها از مشکلات پزشکی زیادی رنج می ‌بُرد تا اینکه در نهایت پزشکان تشخیص دادند که او به situs inversus totalis (معکوس بودن کامل اندام های داخلی بدن) مبتلا است که از بین هر 10 هزار نفر؛ ممکن است فقط یک نفر با این شرایط متولد شود.

جزئیات مشکل عجیب این دختر 27 ساله که اعضای بدن او در جای درست قرار ندارند و به مدت 14 سال؛ بیماریِ نادر وی تشخیص داده نشد، موجب تعجب همگان شده.

این دختر اهل روسیه است و در مورد مشکل او صحبت های زیادی شده تا اطلاعات و آگاهی مردم افزایش پیدا کند. طبق گفته پزشکان اگر قبل از این که او متولد می شد، از مشکل باخبر می شدند، احتمالاً پیشنهاد سقط به پدر و مادرش داده می شد یا اینکه می گفتند احتمال زنده ماندن بچه خیلی پایین است.

از همان زمان تولد، به خاطر مشکلات مختلف مانند ذات ریه، آسم و برونشیت یا دل درد های خیلی شدید همیشه در حال رفت و آمد به بیمارستان بوده است.

زمانی که با او مصاحبه کردند، گفت:" من فقط 14 سال داشتم که متوجه شدم قلبم سمت راست بدنم است و در سن 18 سالگی متوجه شدم که کبدم سمت چپ بدنم می باشد. در سال 2019 به خاطر تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کردم و فهمیدم که ریه های من جایِ درستی در بدنم ندارند و هر زمان هم که به پزشک مراجعه می کنم باید جایِ متفاوت اعضای بدنم را به آن ها توضیح دهم."

جالب اینجاست که برخلاف تصور همه پزشکان، او تا به امروز زنده مانده و توانسته زندگی اش را پیش ببرد و به خاطر همین سعی دارد به همه مردم دنیا بگوید که با وجود این نقص ها و شرایط سخت هم می توان زنده بود و زندگی کرد.

منبع: منیبان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!