بلماضی: بعضی بازیکنان را مقابل ایران در اختیار نخواهیم داشت/ مربی الدحیل بوده‌ام و ایرانی‌ها را خوب می‌شناسم


بلماضی: بعضی بازیکنان را مقابل ایران در اختیار نخواهیم داشت/ مربی الدحیل بوده‌ام و ایرانی‌ها را خوب می‌شناسم

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل با باشگاه‌های ایرانی از جمله سپاهان و پرسپولیس بارها بازی کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پیش از برگزاری دیدار تدارکاتی شاگردانش با تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون عدم حضور برخی از بازیکنان اصلی جنگ‌جویان صحرا اظهار داشت: البته که بعضی از بازیکنان را در اختیار نداریم اما این تیم ملی ماست و نزدیک ۳۰ بازیکن داریم. تیم خوبی برای روبرو شدن با ایران در بازی امروز داریم. این را هم می‌دانم که تیم ملی ایران تیم بزرگی هست.

وی در ادامه بیان داشت: در تیم ما بازیکن فیکسی وجود ندارد. همان طور که گفتم ما ۴۵ بازیکن داریم که رقابت می‌کنند؛ برای مثال ریاض محرز به خاطر مصدومیت نیست اما همه بازیکنان را داریم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. همیشه پیش می‌آید بازیکنانی را که از آن‌ها استفاده می‌کنیم، در اختیار نداشته باشیم اما جایگزین می‌کنیم. این تیم ملی است، نه یک باشگاه.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر درباره شناخت از تیم ملی ایران به دوربین فدراسیون فوتبال گفت: بازی بزرگی داریم زیرا ایران حریف دشواری است. آن‌ها را خیلی خوب می‌شناسم؛ به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل با آن‌ها و باشگاه‌های ایرانی از جمله سپاهان و پرسپولیس بارها بازی کرده‌ام. بنابراین دقیقا آن‌ها را می‌شناسم و می‌دانم بازیکنان قدرتمندی دارند که در جام جهانی هم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل