پرهیز از افراط و تفریط و حرکت بر محور عدالت شرط موفقیت در هر کاری است


مدیرعامل ضمن تاکید بر اصل شاورهم فی الامر تصریح کرد: باید روحیه مشورت در کارها بین اجزای یک مجموعه تقویت شود و بتوانیم یک نظام مشورتی را در بین ارکان موسسه نهادینه کنیم که حاصل این کار ارائه مطلوب خدمات به مشتریان عزیز خواهد بود.

پرهیز از افراط و تفریط و حرکت بر محور عدالت شرط موفقیت در هر کاری است

مدیر عامل موسسه ملل در جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه ها که در روز پنجشنبه مورخ ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ در مشهد مقدس برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام رضا علیه السلام محضر بقیه ا..الاعظم ،مقام معظم رهبری و همکاران خواستگاه و پیشینه موسسه ملل را حرم امام رئوف نامیدند و تصریح کرد اگر عنایات خاصه این حضرت و تلاش و کوشش همکارانم نبود هیچگونه توفیقی حاصل نمی شد و بالطبع دستاوردی اگر حاصل شده است عنایت و شفاعت امام مهربانیها و سعی و کوشش همکاران ولایت مدار بوده است بنابراین حضرت رضا (ع) همانگونه که تا این مرحله مارا یاری نموده اند در ادامه راه نیز حافظ این نام و آبروی تک تک ما باشند تا آیندگان نیز بهره مند از این جریان و حرکت با برکت باشند .

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ حجت الاسلام جوادی با بیان حدیثی از امام رضا علیه السلام “که از ما نیست کسی که ایمانش را به خاطر دنیایش بفروشد و از ما نیست کسی که دینش را به دنیایش بفروشد ” گفت: طبق فرمایش حضرت رعایت اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط سیره سفارش شده ائمه معصومین (ع) است و بر مسلمانان واجب است در همه کارها جانب اعتدال را رعایت کنند که این شرط موفقیت و عاقبت بخیری در هر کار است.

ایشان در خصوص تقویت روحیه ی دینی و مذهبی در بین همکاران تصریح کرد: توجه به نعمات و الطاف خداوندی و تذکر به سپاس گزاری این نعمات و مراقبت های درونی مانع از کج روی و انحراف خواهد شد. تقویت روحیه دینی و مذهبی در بین همکاران سبب جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان گرانقدر و حتی انحرافات مالی خواهد شد. دین با کم کاری ، رشوه گرفتن و تضییع حقوق مردم مخالف است. لباس و چهره، تعیین کننده دین نیست شریح قاضی یا ابن ملجم دیندار نبودند بلکه ظاهر دینی داشتند. دینداری انجام واجبات و ترک محرمات است. در این خصوص بیشتر با همکاران کار کنید چرا که توجه و تذکرهای کوچک ولی به موقع سبب پیشگیری از انحراف های بزرگ و قابل توجه خواهد شد.

ایشان در ادامه بیان داشتند: دربرهه کنونی برای رسیدن به استقلال باید با طاغوت های زمان جنگید و هزینه های مالی جانی و اقتصادی آن را به جان خرید چرا که ملت شریف و بزرگ ایران مانند بعضی از کشورهای مزدور و مطیع منطقه نیست که تابع تصمیمات کشورهای به ظاهر قدرتمند باشند بلکه این خود ما هستیم که برای اعتلای نام ایران عزیز و اسلامی مان با اتحاد و همبستگی تلاش و کوشش خواهیم کرد.

مدیرعامل ضمن تاکید بر اصل شاورهم فی الامر تصریح کرد: باید روحیه مشورت در کارها بین اجزای یک مجموعه تقویت شود و بتوانیم یک نظام مشورتی را در بین ارکان موسسه نهادینه کنیم که حاصل این کار ارائه مطلوب خدمات به مشتریان عزیز خواهد بود.

ایشان با اشاره به فرصت خاص سرمایه گذاری اعتماد ملل برای جذب سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی گفت: با توجه به فرصت پیش آمده باید بتوانیم سهم خود را از بازار بیشتر کنیم و شرکت های جدیدی را با بازاریابی، ارائه خدمات مطلوب و آسان جذب کنیم، جذب شرکت ها باعث درآمدهای مشاع و غیر مشاع خواهد شد.
ایشان با تأکید به اصل جانشین پروری گفت: سازمان هایی محکوم به شکست هستند که برنامه ریزی لازم برای جانشین در هر پست و مقام نمی کنند لذا از تمام مسئولین واحدها درخواست دارم که تجربیات خود را به همه انتقال داده و به کارکنان تحت سرپرستی تفویض اختیار لازم را انجام داده تا بتوانند از تجربه یکدیگر برای ارائه خدمات مطلوب به ولی نعمتان خود، مشتریان عزیز اقدام نماییم.

حجت الاسلام جوادی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از دولت در خصوص پیاده سازی طرح های اقتصادی گفت: همه در یک کشتی نشسته ایم و نمی توانیم جزیره ای عمل کنیم. پس تسهیلات را مانند گذشته در توسعه اقتصادی واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال هدایت کنید که این امر باعث رونق تولید و افزایش توان اقتصادی مردم عزیز خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه بسترهای لازم برای استفاده از بانکداری اینترنتی ایجاد شده است گفت: موسسه سرمایه گذاری خوبی برای بهره برداری لازم از بانکداری اینترنتی انجام داده است لذا می طلبد همکاران این خدمات را به خوبی برای مشتریان عزیز بیان کنند تا آنها به آسانی نسبت به انجام فعالیتهای بانکی خود اقدام نمایند.
وی افزود :ما به عنوان یکی از بانکهای نظام بانکی با عملکرد خوب خود می توانیم جریان ساز باشیم که این جریان سازی میتواند در اقتصاد کشور در حد خود موثر باشد و این عملکرد باعث خواهد شد نتیجه و ثمره ی آن را نیز موسسه حس کند.

مدیرعامل در پایان سخنان خود افزود: نتایج این جلسه را با برگزاری جلسات داخلی برای همکاران تبیین کنید تا همکاران از سیاست های تدوین شده مطلع شوند و بر اساس آن عمل نمایند.

در ادامه جلسه آقای محمدرضا مروجی قائم مقام موسسه نیز ضمن تبریک ولادت امام رضا علیه السلام به بیان چند نکته پرداختند که از جمله آنها بحث افزایش اطلاعات بانکی همکاران در بانکداری و تحلیل صورت های مالی بود که همکاران در شعب حوزه ها و مناطق باید بتوانند صورت های مالی خود را تحلیل و ارزیابی کنند و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در جهت اصلاح آن گام بردارند.

در ادامه این جلسه معاونین، روسای مناطق و حوزه ها نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در حاشیه همایش شرکت کنندگان از تعدادی از طرح‌های توسعه‌ای که با حمایت موسسه در حال اجرا بود بازدید به عمل آوردند.

باران ایرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022