سرمربی استرالیا: از پس مدافعان ایران برنیامدیم


سرمربی استرالیا: از پس مدافعان ایران برنیامدیم

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا به شکست برابر ایران واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیوید پرستون پس از شکست شاگردانش برابر ایران اظهار کرد: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طور که توقع داشتیم پیش نرفت. اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در طول ست دوم چند مورد چالش داشتیم که می‌توانست ورق بازی را به سود استرالیا برگرداند. آن هم در ستی که با دو امتیاز اختلاف به اتمام می‌رسد، تنها سه امتیاز اختلاف داشتیم. به همین خاطر این چالش برای ما بسیار سخت بود.

پرستون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش عنوان کرد: به عملکرد بازیکنانم در ست سوم افتخار می‌کنم که بسیار خوب بازی کردند. اما در ست چهارم ایران دوباره کنترل بازی را به دست گرفت و نتوانستیم از پس مدافعین ایرانی در این ست که عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به دو بازی قبل داشتند، بربیاییم.

وی با اشاره به تیم بسیار جوانی که دارند، تصریح کرد: خیلی نکات را باید یاد بگیریم. تنها سه مسابقه از دوازده بازی خود را انجام دادیم. اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن ها در مورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به اینجا آموخته‌اند که به موفقیت آنها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.
.
سرمربی تیم استرالیا که تاکنون تیمش در سه بازی برابر حریفان شکست خورده است، در پایان گفت: از روحیه ورزشکاری بازیکنانم بسیار راضی هستم. همچنین به نمایشی که تاکنون از خود به نمایش گذاشته‌ایم افتخار می‌کنم. اما طبیعتا به دنبال نتایجی بهتر از این هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403