مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شرکت مخابرات ایران برگزار شد


مراسم جشن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، پیش از ظهر امروز شنبه 21 خردادماه با حضور دکتر محمودزاده ، رییس هیات مدیره شرکت؛ مهندس سلطانی، مدیرعامل و دیگر مدیران ستادی و همچنین کارکنان شرکت مخابرات ایران در نمازخانه ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد. به گزارش اداره کل ارتباطات...

مراسم جشن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، پیش از ظهر امروز شنبه ۲۱ خردادماه با حضور دکتر محمودزاده ، رییس هیات مدیره شرکت؛ مهندس سلطانی، مدیرعامل و دیگر مدیران ستادی و همچنین کارکنان شرکت مخابرات ایران در نمازخانه ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد.
مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شرکت مخابرات ایران برگزار شد
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این مراسم به صورت حضوری برگزار و همچنین برای مخاطبان از درگاه های "تی وی ما" : وبسایت شرکت مخابرات ایران ، پخش آنلاین اینستاگرام ، پخش آنلاین آپارات و هیئت آنلاین به صورت زنده پخش شد.
در ابتدای این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از قران کریم، حجت الاسلام شریفی ضمن تببین اهمیت زادروز میلاد امام مهربانی ها، نکات ارزنده ای در ضرورت گرامیداشت والدین و احترام و شان گذاری حداکثری به پدر و مادر بر طبق آیات و روایات بیان کرد.
در ادامه گروه همسرایی و تواشیح وصال چندین سرود مذهبی با مضمون گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا و حضرت معصومه و نکوداشت دهه کرامت را برای حاضرین اجرا کردند.
همچنین در ادامه این مراسم مداح اهل بیت ، سیدمحمدخاتمی به مدیحه سرایی در وصف کرم و عطوفت حضرت امام رضا (ع) پرداخت.
اهدای جوایزی به رسم یادبود به تمامی حاضران که هم نام با اسامی یا القاب امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بودند، از دیگر برنامه های این جشن بود که در انتهای مراسم انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در