تست شخصیت بصیری در نگاه اول چه میبینید؟


تست شخصیت بصیری در نگاه اول چه میبینید؟

گاهی اوقات، یک تصویر ساده این توانایی را دارد که عمیق‌ترین ترس ناخودآگاه یک فرد را آشکار کند، ترسی که حتی ممکن است خودش متوجه آن نشود. ترس یک پاسخ طبیعی به خطر بالقوه است.

با این حال، روان ما ممکن است نمادهای عجیب و غریب را با خطر بالقوه مرتبط کند، فقط به این دلیل که در ضمیر ناخودآگاه خود احساسات حل نشده ای داریم. تصویری که قرار است به شما نشان دهیم تصویری کامل از روانکاوی عمیق ترین ترس ناخودآگاه شماست.خود تصویر ذهن ناخودآگاه شما را تحریک می‌کند تا چهره‌ها را با ترس پیوند دهد، زیرا پیامی پنهان از جمجمه، نماد ترس را نشان می‌دهد. این به ذهن ناخودآگاه شما یک یادداشت ترس می دهد. اولین رقمی که می بینید، چیزهای زیادی را در مورد بزرگترین ترس شما آشکار می کند، زیرا اولین چیزی است که این محرک ناخودآگاه را با آن مرتبط می کنید. تست روانکاوی سریع و آسان است. اثربخشی آن شگفت انگیز است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد اولین شکلی که توجه شما را به خود جلب کرد بخوانید. نگاهی بیاندازید:

تست شخصیت بصیری در نگاه اول چه میبینید؟

1. دختر کوچولو: اگر اولین چهره ای که در این تصویر دیدید دختر بچه بود، ترس شما از احساسات سرکوب شده ناشی از دوران کودکی شما سرچشمه می گیرد. انواع مختلفی از رویدادها وجود دارد که می تواند ذهن کودک را مشخص کند. اگر به درستی توضیح داده نشوند، می توانند در بزرگسالی به شکل ترس، اعتیاد، الگوهای شناختی و خواسته های نامناسب ظاهر شوند. رابطه با مادر برای رشد عاطفی شما بسیار مهم است. اگر کودک مجبور بود زمان زیادی را دور از شخصیت مادری بگذراند، یا اگر مادر در اوایل کودکی محبت چندانی نداشته باشد، ممکن است همه چیز به طور ناخودآگاه از طریق ترس ها فرافکنی شود. به این ترتیب ممکن است کودک از تصمیم گیری یا مسئولیت پذیری ترس داشته باشد. تروما لازم نیست در دوران کودکی باشد، می تواند بلافاصله در دوران نوزادی یا حتی در مرحله پری ناتال، در طول بارداری یا زایمان باشد.

2. پروانه: پروانه یکی از نمادهایی است که معمولاً با معنای مثبت پیوند خورده است. با این حال، معنای ناخودآگاه عمیق تری برای این نماد وجود دارد که از یک مکان تاریک تر ناشی می شود. طبق تعبیر خواب پروانه نشانه تغییرات و آغاز است. یک پروانه روشن و رنگارنگ نشانه امید خوب است، یک اتفاق جدید در زندگی یک فرد، در حالی که یک پروانه بی رنگ با فرصت تحقق نیافته ای که می توانست در خدمت ما باشد، مرتبط است.اگر اولین چیزی که در این تصویر دیدید پروانه بود، ترس های ناخودآگاه شما ناشی از ترس از مرگ است یا از طرف دیگر ترس از زندگی نکردن، از دست دادن فرصت ها. همچنین می‌توانید در برابر احساسات سرکوب‌شده غم و اندوه توسط افراد نزدیک که دیگر آنجا نیستند .

3. توت فرنگی: توت فرنگی که کاملاً در مرکز تصویر قرار گرفته و اندازه آن بسیار بیشتر از میوه واقعی است، نشان دهنده قلب است. توت فرنگی برای مدت طولانی به عنوان نماد عشق نشان داده شده است. خوب، یک نمایش بهتر نمادی از محصولی است که از درد عشق ناشی می شود. حتی افسانه ای وجود دارد که می گوید: به دلیل مرگ آدونیس، الهه زهره نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد و هر اشکی که روی زمین می ریخت توت فرنگی تولید می کرد. اگر اولین شکلی که دیدید توت فرنگی است، آنچه به دنبال آن هستید در قلب شماست. بزرگترین ترس شما ناشی از مقاومت ناخودآگاهی است که نسبت به عشق دارید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر