ایلان ماسک سوار بر چری تیگو 8 در برزیل + ویدیو


ایلان ماسک سوار بر چری تیگو 8 در برزیل + ویدیو

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان در سفر به برزیل به همراه رئیس جمهور این کشور سوار بر خودرو چینی چری تیگو 8 شدند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید. به تازگی ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس و ثروتمندترین مرد جهان به برزیل سفر کرد و دیداری با رئیس جمهور این کشور... نوشته ایلان ماسک سوار بر چری تیگو...

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان در سفر به برزیل به همراه رئیس جمهور این کشور سوار بر خودرو چینی چری تیگو 8 شدند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

به تازگی ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس و ثروتمندترین مرد جهان به برزیل سفر کرد و دیداری با رئیس جمهور این کشور داشت. وی در این سفر از یک پروژه جدید رونمایی کرد که به وسیله آن هزاران مدرسه در منطقه آمازون به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، نظارت بر جنگل‌ها به وسیله ماهواره‌ها از دیگر برنامه‌هایی بود که ایلان ماسک در سفر به برزیل دنبال می‌کرد.

اما یکی از نکات جالب توجه این سفر، سوار شدن ایلان ماسک در خودروی چری تیگو 8 بود که شما می‌توانید ویدیوی آن را در ادامه مشاهده کنید:

ویدیوی سوار شدن ایلان ماسک در چری تیگو 8

این یک ویدیوی تبلیغاتی برای خودرو چینی چری تیگو 8 نیست. تیگو 8 به تازگی وارد بازار برزیل شده و با استقبال خوبی هم در این کشور مواجه شده است. تا جایی که Tiggo 8 به عنوان خودروی تشریفاتی برزیلی‌ها برگزیده شد و به همین دلیل ایلان ماسک و رئیس جمهور برزیل سوار این شاسی بلند چینی شده‌اند و با آن به مقصد می‌روند. با وجود این سوار شدن ثروتمندترین مرد جهان در یک خودرو چینی بسیار جالب به نظر می‌رسد.

چری تیگو 8 خودرویی است که با مشارکت مهندسان سابق بی ام و، جنرال موتورز و فورد طراحی و ساخته شده و با پیشرانه 1.5 لیتری توربو یا 1.6 لیتری توربو به بازار عرضه می‌شود. Tiggo 8 یکی از محصولات موفق چینی‌ها بود که به کشورهای زیادی صادر شد و مورد استقبال خریداران قرار گرفت. این خودرو مدتی پیش به بازار ایران نیز عرضه شد، اما قیمت بسیار زیاد آن، انتقادات زیادی را به همراه داشت و باعث شد مشتریان ایرانی آنطور که باید از این خودرو شاسی بلند چینی استقبال نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها