عمامه گذاری طلاب در دورود و اخبار کوتاه لرستان


عمامه گذاری طلاب در دورود و اخبار کوتاه لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - عمامه گذاری طلاب دورود، کشف سارق 40 فقره سرقت، لزوم کاهش اجاره بهای ملک در دلفان و توسعه پهنای باید اینترنت ازنا سرخط اخبار کوتاه لرستان در روز یکشنبه 22 خرداد است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اعلام کرد: ۱۵ طلبه مدرسه علمیه آیت الله بروجردی شهرستان دورود به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت الله بروجردی شهرستان دورود، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام‌ عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان دورود، فضلا، اساتید، طلاب شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا (ع) شهرستان دورود برگزار شد.

دستگیری سارق حرفه ای با ۴۰ فقره سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت در سطح شهرستان خرم آباد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق شده و وی را با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۴۰ فقره سرقت در سطح شهرستان خرم آباد معترف، به همراه پرونده تخلفاتی به مرجع قضایی تحویل و روانه زندان شد.

توسعه پهنای باند اینترنت مخابرات ازنا

معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان گفت: طرح توسعه و ارتقای پهنای باند اینترنت مشترکان شهر ازنا با نصب تجهیزات روتر بر بستر فیبر نوری انجام شد.

فضل الله داوودی اظهار کرد: پهنای باند اینترنت در شهرستان ازنا از نسل چهار ارتقا یافته است و اجرای این طرح دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: اکنون که بسیاری از فعالیت‌ها، امور مردم و ادارات و آموزش ها در بستر برخط و درگاه‌های غیر حضوری انجام می‌شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت را به شهروندان ارایه کند.

ضرورت آگاهی بخشی مضرات مواد مخدر در جامعه

سرپرست فرمانداری پلدخترگفت: آگاهی بخشی نسبت به مضرات مواد مخدر و فرهنگ سازی در این زمینه برای اقشار مختلف جامعه ضرورت دارد.

حمید خادم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان پلدختر اظهار کرد: اعتیاد به موادمخدر علاوه برمضرات جانی و مالی موجب سست شدن اراده انسان ها و از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده می شود و به تبع بر پیشرفت جوامع تاثیرات منفی و مخرب دارد.

وی برنامه ریزی در راستای کاهش مصرف مواد مخدر را مهمترین رویکرد شورای هماهنگی مبارزه با این مواد افیونی دانست و گفت:آگاه سازی و آموزش در سطح شهرستان از طریق دستگاه های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش از برنامه ها و اقدام های پیشگیرانه مهم است که در این زمینه خانواده ها مهمترین گروه هدف هستند.

خادم بر تاثیرگذاری و خروجی جلسه ها تاکید کرد و یادآور شد: نباید این جلسه ها به صورت صوری باشد بلکه باید میزان تاثیر گذاری آن در جامعه با کار اساسی و کاربردی سنجیده شود تا بتوان نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی و نواقص را اصلاح کرد.

اجاره بهای واحدهای مسکونی و تجاری در دلفان کنترل شود

فرماندار دلفان گفت: قیمت اجاره واحدهای مسکونی و تجاری در شهر نورآباد مرکز این شهرستان نگران کننده است .

اصغر قهرمانی در جلسه ساماندهی اجاره بهای مسکن شهرستان دلفان یکی از دلایل افزایش اجاره بهای واحدهای تجاری را پراکنده بودن صنوف در سطح شهر دانست و افزود: باید اداره صمت، اصناف و اماکن نیروی انتظامی جهت تجمیع صنوف مختلف مکان های مناسبی را اعلام نمایند تا هرچه سریعتر صنوف ساماندهی شوند.

وی افزود: شهرداری و دستگاه های مربوطه نیز هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی بازارچه در نقاط مختلف شهر اقدام و مشاوران املاک، قراردادهای خود را در سامانه املاک ثبت نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...