اجرای زنده و جسورانه مصطفی راغب در حضور استاد گلپا !


اجرای زنده و جسورانه مصطفی راغب در حضور استاد گلپا !

مصطفی راغب ، جسارت زیبایی به خرج داد و در حضور استاد گلپا اجرای زنده داشت .

مصطفی راغب در اسفند ماه ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده شهر یزد می‌باشد و مدرک کارشناسی در رشته مدیریت دارد و از ازدواج و همسر ، و زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست

راغب از سن کم علاقه بسیار زیادی به تلاوت قرآن و مداحی اهل بیت(ع) داشت و این امر موجب شد تا در مسابقات قرآنی و اذان، حائز رتبه های برتر شود. فعالیت در زمینه های هنری از جمله اجرا در گروه های سرود و نقاشی رنگ و روغن و بازیگری در تئاتر و تلویزیون را در همان دوران دانش آموزی انجام می‌داد.

اجرای زنده و جسورانه مصطفی راغب در حضور استاد گلپا !

راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام‌های موسیقی عرب و ایرانی، توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه‌های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید. این خواننده جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد. فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال 1385 آغاز نموده وی تاکنون آهنگ هایی مانند، همینه عشق، چشم‌های تو، صدای باران، نرو، شب یلدا و… را منتشر کرده است.

اکبر گلپایگانی۱۰ بهمن سال ۱۳۱۲ در تهران متولد شد. گلپایگانی در پنج سالگی مادر خود را از دست می‌دهد و این حادثه در آن زمان تأثیر بدی بر روحیه وی گذاشته بود.

اجرای زنده و جسورانه مصطفی راغب در حضور استاد گلپا !

در سال ۱۳۱۸, گلپا وارد دبستان فرهنگ شد و به عنوان قاری قرآن در کلاسش برگزیده شد. پس از این فعالیت‌ها، وی با آشنایی با تعزیه خوان محله شان و کار کردن زیر نظر او اصول اولیه آوازخوانی را آموخت. در سال ۱۳۲۰ وی به‌طور جدی و منظم تعلیم موسیقی و دستگاه‌ها را نزد پدر آغاز کرد. در سال ۱۳۲۶ نخستین تجربهٔ حضور در یک ارکستر و گروه کر را کسب کرد و در سال ۱۳۲۷ در انجمن موسیقی مدرسه نظام عضو شد. او از سال ۱۳۲۸ به بعد با هنرمندان سرشناسِ موسیقی آشنا شد و آموزش را زیر نظر آنان آغاز کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر