هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتالی در شرکت پست ضروری است


هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتالی در شرکت پست ضروری است

ساری - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتالی در شرکت ملی پست باهدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان و مقابله با عقب‌ماندگی در استفاده از فناوری‌های روز در این شرکت ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود لیائی عصر یکشنبه در همایش رونمایی از برنامه استراتژیک پنج ساله پست مازندران در ساری افزود: جبران عقب ماندگی در ارائه‌ خدمات نوین پستی در کشور بسیار حیاتی است و شرکت‌های پست در نقاط مختلف کشور موظف به هوشمندسازی برنامه‌های کاری خود هستند.
وی خاطر نشان کرد: با زیرساخت‌های سنتی نمی توان خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه داد و به طور حتم برای پیشرفت فناوری در شرکت پست برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در دوران کرونایی شرکت پست خدمات بسیار ارزنده ای را به اقشار مردم ارائه داد که این روند باید در دوران پساکرونا هم ادامه یابد و با هوشمندسازی خدمات در مسیر افزایش درآمدها و رضایت مشتریان قدم برداریم.
لیائی اضافه کرد: هوشمندسازی لازمه رسیدن به پستی پویا و کارآمد و خدمات رسانی هم مهم ترین وظیفه و کارکرد پست شناخته می شود و این مساله باید پیش از ارایه خدمات در حین و پس از ارایه خدمات بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و همچنین در بازار رقابت نیز این کارآمدی را حفظ کند زیرا مهمترین عامل پیشرفت در هر حوزه ای رویکرد رقابت سالم است.
وی ادامه داد: با تحقق هوشمند سازی پست و تحول دیجیتال، بهره وری پست افزایش خواهد یافت و با این اقدام درآمد شرکت پست هم افزایش پیدا می‌کند و ما هم از این طریق می‌توانیم خدمات جدیدتری به مردم ارائه دهیم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کنار اجرای طرح های زیرساختی اولویت کاری مدیران ارشد شرکت پست، رفع مشکلات معیشتی کارکنان این شرکت خدماتی است و اگر این دغدغه‌ها کاهش پیدا کند، می‌توانیم با استفاده از فناوری‌های نو خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ۵۲۰ واحد پستی در استان فعال است که از این تعداد ۵۱ واحد دولتی است و بیش از ۷۰۰ نفر در این شرکت ها به صورت نامه رسان فعالیت دارند.
محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بازدید از بخش های مختلف پست مازندران و بررسی مشکلات کارکنان این شرکت و همچنین شرکت در همایش برنامه استراتژیک پنج ساله پست مازندران در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل