رئیس پلیس راهور: افزایش تولید خودروهای بی کیفیت دردی را دوا نمی‌کند


رئیس پلیس راهور: افزایش تولید خودروهای بی کیفیت دردی را دوا نمی‌کند

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) رئیس پلیس راهور با اعلام این که افزایش تولید خودروهای بی کیفیت دردی را دوا نمی‌کند، گفت خودروسازان داخلی باید برنامه‌های خود را برای افزایش کیفیت ارائه دهند. هر ساله بسیاری از هموطنانمان به دلیل تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و بررسی‌ها نشان می‌دهد پایین بودن سطح ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی... نوشته...

رئیس پلیس راهور با اعلام این که افزایش تولید خودروهای بی کیفیت دردی را دوا نمی‌کند، گفت خودروسازان داخلی باید برنامه‌های خود را برای افزایش کیفیت ارائه دهند.

هر ساله بسیاری از هموطنانمان به دلیل تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و بررسی‌ها نشان می‌دهد پایین بودن سطح ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی در افزایش نرخ مرگ و میر ناشی از تصادفات نقش زیادی دارد. البته خودروسازان نیز در واکنش به اعتراض و انتقاد مردم و نهادهای مربوطه از جمله پلیس راهور بارها وعده دادند که کیفیت محصولات خود را افزایش خواهند داد، اما تاکنون ایمنی محصولات آنها به سطح استاندارد نرسیده است.

انتقاد از افزایش تولید خودروهای بی کیفیت

در همین راستا سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور گفت خودروسازان اعلام می‌کنند برای افزایش ایمنی خودرو 160 برنامه عملیاتی در نظر گرفتند، اما این کافی نیست و آنها باید بگویند نقطه آغاز و پایان کار کجاست و چه زمان یک محصول با کیفیت و ایمن تولید خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که برخی از مسئولان به کمیت توجه دارند گفت حتی اگر خودروسازان داخلی 3 میلیون خودرو تولید کنند هم مشکلات این حوزه برطرف نخواهد شد. وی افزود بهتر است خودروسازان 700 هزار خودرو تولید کنند، اما همین تعداد از محصولات نیز از لحاظ کیفیت و ایمنی در بالاترین سطح قرار داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل