عروس و داماد به جای حجله به زندان رفتند ! / فیلم نامتعارف در کهگیلویه و بویر احمد


عروس و داماد به جای حجله به زندان رفتند ! / فیلم نامتعارف در کهگیلویه و بویر احمد

رکنا : معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت عروس و داماد و فیلمبردار به جرم انتشار محتوای مجرمانه در استان خبر داد.

به گزارش رکنا ، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت عروس و داماد و فیلمبردار به جرم انتشار محتوای مجرمانه در استان خبر داد.

نادریان معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطین حوزه دادستانی مرکز استان، با اظهار تأسف از اینکه برخی کلیپ‌ها و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی استان منتشر می‌شود، اظهار کرد: این اقدام با فرهنگ و رسوم اصیل و عشیره‌ای استان ما سنخیتی ندارد و در این زمینه دستگاه قضایی استان، پلیس فتا و نهادهای امنیتی ورود جدی خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی وصول گزارشی به سامد ک.ب( سامانه ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان) مشخص شد، عروس و داماد با وضعیت ظاهری خاص و در دست گرفتن اسلحه جنگی و فیلمبرداری این صحنه، مبادرت به انتشار این محتوای مجرمانه در فضای مجازی استان کردند که موجب تشویش اذهان عمومی شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: برخی افراد امنیت روانی جامعه را با اقدامات غیر قانونی خود تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند که در همین موضوع، با توجه به اهمیت بزه، با صدور دستورات قضایی، عروس و داماد و نیز فیلمبردار شناسایی و بازداشت شدند و تا تکمیل تحقیقات نیز این افراد در بازداشت به‌سر خواهند برد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول