فواید و عوارض آب خوردن بعد از ارضا شدن


هنگام رابطه جنسی بدن و اعضا در اثر فعالیت گرم شده اند و نوشیدن آب بلافاصله بعد از رابطه جنسی میتواند باعث کاهش حرارت غریزی شود.

فواید و عوارض آب خوردن بعد از ارضا شدنشفاآنلاین>سلامت جنسی>درباره آب خوردن بعد از ارضا شدن نظرات ضد و نقیض زیادی وجود دارد ، ولی آیا آب خوردن بعد از رابطه جنسی و ارضا شدن برای بدن مفید است یا مضر ؟ در این مقاله بیتوته به طور کامل اشاره شده است.

به گزارش شفاآنلاین:احتمال این که بعد از ارضا شدن و تجربه ارگاسم احساس تشنگی کنید زیاد است به خصوص اگر رابطه ای پر حرارت داشته باشید و حسابی عرق کرده باشید مسلما آب بدنتان کم شده و احساس تشنگی خواهید داشت ولی آیا آب خوردن بعد از ارضا شدن کار درستی است؟ بلافاصله بعد از ارگاسم میتوان آب خورد یا بهتر است مدتی صبر کنید؟ بهتر است بعد از رابطه جنسی چه نوشیدنی ای بخوریم ؟ آب سرد بهتر است یا آب گرم ؟

فواید آب خوردن بعد از رابطه جنسی

در مورد آب خوردن بعد از ارضا شدن نظرات بسیار متفاوتی وجود دارد و هنوز نتیجه مستدلی برای فواید یا مضرات آب خوردن بعد از رابطه جنسی بدست نیامده است.

بدن شما در اثر فعالیت زیاد هنگام رابطه جنسی به احتمال زیاد مانند هر فعالیت جسمی دیگر رطوبت زیادی از دست داده و دچار کم ابی شده و نیاز به آبرسانی خواهد داشت.

نوشیدن یک لیوان آب بعد از رابطه جنسی میتواند کم آبی بدنتان را جبران کرده به دفع بهتر سموم از بدن و سرعت بازسازی بدن کمک نماید و باعث می شود که خستگی بعد از ارضا شدن سریعتر رفع شود.

از سویی دیگر نوشیدن آب بعد از رابطه جنسی باعث افزایش حجم ادرار شده و شدت خروج ادرار کمک میکند باکتریهایی که هنگام رابطه جنسی وارد مجاری ادراری شده اند از بدن خارج شده و مانع از بروز عفونت در مجاری ادراری خواهد شد.

نوشیدن 1 – 2 لیوان آب بعد از رابطه جنسی باعث افزایش حجم ادرار ، دفع سمم و احساس سبکی بعد از آن خواهد شد.

مضرات آب خوردن بعد از ارضا شدن از دیدگاه سنتی

هنگام رابطه جنسی بدن و اعضا در اثر فعالیت گرم شده اند و نوشیدن آب بلافاصله بعد از رابطه جنسی میتواند باعث کاهش حرارت غریزی شود. از سویی دیگر از آنجا که بدن گرم شده است ، آب به سرعت به اندام ها رسیده و بدن را سرد میکند. از آنجا که رابطه جنسی میتواند به عنوان ورزشی شدید برای بدن محسوب شود آب خوردن بلافاصله بعد از آن میتواند مضر باشد.

به طور کلی از نظر طب سنتی توصیه می شود که هنگام رابطه جنسی یا قبل از آن آب ننوشید ، چون باعث سرد مزاجی شما خواهد شد. نوشیدن آب بعد از رابطه جنسی هم باعث بروز ضعف جنسی در آینده خواهد شد.

در صورتی که احساس تشنگی تان زیاد بود بهتر است به جای آب سرد از یک لیوان آب داغ یا یک لیوان چای زعفران برای نوشیدن همراه با عسل یا 1 عدد خرما یا شکلات تلخ استفاده نمایید. شیر عسل ، شیر کاکائو و شیر خرما هم میتواند گزینه مناسبی برای رفع تشنگی بعد از رابطه جنسی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)