عطایی: ژاپن با ترکیب المپیکی خود مقابل ما قرار گرفت


عطایی: ژاپن با ترکیب المپیکی خود مقابل ما قرار گرفت

رکناورزشی: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از دلایل شکست مقابل ژاپن گفت.

به گزارش رکنا، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی ژاپن برابر ایران اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و در وضعیتی برابر این تیم قرار گرفتیم که ژاپن تیمی کامل بود و با تمام قدرت وارد این مسابقات شد. تیمی که در المپیک حاضر بود و بدون تغییر به این مسابقات آمد، اما تیم ایران با تغییرات متعدد در لیگ ملت‌ها حاضر شد.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و همین‌طور شد. در روزی که همه بازیکنان خوب نیستند، می‌توان به دلیل دقیقی برای این موضوع رسید و آن این‌که فاصله کم زمانی مسابقه قبل و این بازی اثر نامطلوب روی بدن بازیکنان گذاشت و بدنشان همراهی نمی‌کرد. حتی در دو فاکتور سرویس و حمله که همیشه خوب بودیم در این مسابقه خوب عمل نکردیم، ژاپن خوب بازی کرد و پیروز شد.

عطایی با تاکید بر این که راهی طولانی در پیش روی تیم ملی ایران است، عنوان کرد: مرحله به مرحله جلو می‌رویم. در این هفته نخست با دو برد و دو باخت مسابقات را به پایان رساندیم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود.

وی در پایان در خصوص تغییرات احتمالی در ترکیب 14 نفره تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت‌ها هم گفت: دو تا سه بازیکن را برای هفته دوم جا‌به‌جا خواهیم کرد و از لیست 25 نفره که در اختیار اف آی وی بی گذاشتیم، استفاده بهینه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل