الهام چرخنده بدخواهانش را نفرین کرد!


الهام چرخنده بدخواهانش را نفرین کرد!

جنجال الهام چرخنده هنگام اجرای سرود سلام فرمانده هنوز ادامه دارد. به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چندی پیش بود که تصاویری از حضور الهام چرخنده در اجرای سرود سلام فرمانده غوغا کرد. حرکات الهام چرخنده حین اجرا، با انتقاداتی روبرو شد و الهام چرخنده در این باره توضیح داد که قرار نبود این فیلم منتشر شود. حالا نقل قولی عجیب از الهام چرخنده در فضای مجازی...

الهام چرخنده خدا از تون نگذره بیوگرافی الهام چرخنده الهام چرخنده سه بار ازدواج کرد همسر سوم الهام چرخنده کیست؟ الهام چرخنده چادری شد

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چندی پیش بود که تصاویری از حضور الهام چرخنده در اجرای سرود سلام فرمانده غوغا کرد. حرکات الهام چرخنده حین اجرا، با انتقاداتی روبرو شد و الهام چرخنده در این باره توضیح داد که قرار نبود این فیلم منتشر شود.

الهام چرخنده خدا از تون نگذره

حالا نقل قولی عجیب از الهام چرخنده در فضای مجازی منتشر شده است که در آن آمده است: مورد تهمت و فحش قرار می گیرم یعنی زدم به هدف پس خوشحالم که کار درست انجام دادم و شما ملت ایران حسابی آتیش گرفتید!

الهام چرخنده بدخواهانش را نفرین کرد!

حالا الهام چرخنده نسبت به حرفی که به او نسبت داده بودند واکنش نشان داد و نوشت: خدا از تون نگذره، هرگز چنین حرفی نزده‌ام، قیامت هست.

بیوگرافی الهام چرخنده

این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی و سال ۱۳۷۵، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

الهام چرخنده سه بار ازدواج کرد

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است. الهام چرخنده برای دومین بار در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد. الهام چرخنده در سال ۱۳۹۲ اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال ۹۲ از شبکه ۳ پخش می شد، همبازی بودند.

الهام چرخنده بدخواهانش را نفرین کرد!

الهام چرخنده بدخواهانش را نفرین کرد!

همسر سوم الهام چرخنده کیست؟

الهام چرخنده در شهریور ماه ۱۳۹۶ ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده بدخواهانش را نفرین کرد!

الهام چرخنده چادری شد

الهام چرخنده در نوروز سال ۱۳۹۳ با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند