بازی جدید هیدئو کوجیما در همکاری با ایکس باکس ساخته خواهد شد


بازی جدید هیدئو کوجیما در همکاری با ایکس باکس ساخته خواهد شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) بازی جدید هیدئو کوجیما خالق سری متال گیر سالید و دث استرندینگ در همکاری با استودیوهای ایکس باکس ساخته خواهد شد. در جریان مراسم ایکس باکس و بتسدا هیدئو کوجیما با یک ویدیو از پیش ضبط شده رسما اعلام کرد که بازی بعدی خود را در همکاری با مایکروسافت می‌سازد. هرچند هیچ جزئیاتی از این... نوشته بازی جدید هیدئو کوجیما در...

بازی جدید هیدئو کوجیما خالق سری متال گیر سالید و دث استرندینگ در همکاری با استودیوهای ایکس باکس ساخته خواهد شد.

در جریان مراسم ایکس باکس و بتسدا هیدئو کوجیما با یک ویدیو از پیش ضبط شده رسما اعلام کرد که بازی بعدی خود را در همکاری با مایکروسافت می‌سازد. هرچند هیچ جزئیاتی از این بازی منتشر نشد، اما همین اطلاعیه کوتاه هم می‌تواند برای طرفداران ایکس باکس خوشحال کننده باشد؛ زیرا حداقل می‌توانیم به انتشار بازی جدید این کارگردان سرشناس در روز عرضه روی سرویس گیم پس امیدوار باشیم.

کوجیما در پیام ویدیویی خود بیان کرد تکنولوژی‌های ابری مایکروسافت به استودیوی کوجیما پروداکشنز این امکان را می‌دهد تا بازی مد نظر خود را بسازد. اطلاعات دیگری در این ویدیو نبود و کارگردان دث استرندینگ در انتها اظهار کرد هنوز با رونمایی رسمی از این بازی فاصله داریم، اما او امیدوار است در فرصت مناسب اخبار هیجان‌انگیزی از همکاری کوجیما پروداکشنز با مایکروسافت بشنویم.

بر اساس برخی شایعات این بازی Overdose نام دارد و یک بازی ترسناک خواهد بود تا کوجیما بتواند پس از لغو ساخت Silent Hills توسط کونامی بالاخره یک بازی ترسناک بسازد. از سویی دیگر نورمن ریدس چند هفته‌ی قبل از آغاز ساخت بازی دث استرندینگ 2 در استودیوی کوجیما پروداکشنز خبر داده بود تا ماه‌های پیش رو برای اعضای این استودیو بسیار شلوغ و پرکار باشند.

منبعGamespot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش