وضعیت نامشخص همیلتون برای حضور در گرندپری کانادا


وضعیت نامشخص همیلتون برای حضور در گرندپری کانادا

حضور قهرمان 7 دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک جهان در گرندپری کانادا در هاله‌ای از ابهام است.

لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس امروز (یکشنبه) در جریان مسابقات فرمول یک جمهوری آذربایجان در پیست شهر باکو از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد به طوری که پس از پایان مسابقه برای خروج از ماشینش نیاز به کمک پیدا کرد.

حالا همیلتون ممکن است مجبور شود مسابقه هفته آینده گرندپری کانادا را به دلیل کمردرد از دست بدهد.

توتو ولف، رئیس تیم مرسدس، نیز درباره شرایط راننده فوق ستاره خود ابراز نگرانی کرد.

وولف در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد که همیلتون ۳۷ ساله نتواند در مونترال شرکت کند، گفت: بله، قطعاً

وضعیت او واقعاً بد است. می‌بینید که این مصدومیت دیگر عضلانی نیست. مشکل ستون فقرات است و می‌تواند عواقبی داشته باشد. راه حل می‌تواند این باشد که یک نفر ذخیره داشته باشیم، که به هر حال در هر مسابقه‌ای داریم. "

اگر شرایط همیلتون مناسب نباشد، استوفل واندورن بلژیکی که دو فصل را در مک لارن سپری کرد و نیک دو وریس، قهرمان فرمول E، دو گزینه مرسدس هستند.

همیلتون در باکو کار را با رده هفتمی شروع کرد و چهارم شد، اما در حالی که ۲۲ دور از ۵۱ دور باقی مانده بود از طریق رادیو فریاد می‌زد: "پشتم داره منو می‌کشه. "

قهرمان هفت دوره جهان ۷۱ ثانیه عقب‌تر از ورشتاپن (قهرمان این دور) به خط پایان رسید و در پایان مسابقه نتوانست از کابین خلبان خود خارج شود و به کمک یکی از مهندسان خود نیاز پیدا کرد. او بعداً اعتراف کرد که در مورد رسیدن به خط پایان نگرانی داشته است.

همیلتون می‌گوید: «لحظات زیادی وجود داشت که نمی‌دانستم می‌خواهم به خط پایان برسم یا نه و آیا قرار است بتوانم ماشین را در مسیر خود نگه دارم یا خیر.

این مسابقه دردناک‌ترین و سخت‌ترین مسابقه‌ای بود که تجربه کردم. از شدت درد فقط دندان هایم را به هم فشار می‌دادم. آدرنالین کمک کرد، اما من نمی‌توانم دردی را که تجربه کردم، بیان کنم. فقط دعا می‌کردم که مسابقه تمام شود.»

همیلتون پس از مسابقه روز یکشنبه توسط فیزیوتراپ خود، مورد ارزیابی قرار گرفت. او همچنین به منظور رفع مشکل کمر تحت درمان طب سوزنی و کرایوتراپی - اتاق انجماد - بوده است.

علیرغم مشکلات جسمانی همیلتون، نتیجه یکشنبه بهترین نتیجه او از زمان اولین مسابقه این فصل در بحرین بود، اگرچه او یک بار دیگر از هم تیمی خود (راسل) عقب افتاد.

همیلتون از اولین مسابقه در هر دور پشت سر راسل به خط پایان رسیده است و در جدول رده بندی ۳۷ امتیاز از او عقب‌تر است.

بیشتر بخوانید

ورستپن قهرمان فرمول یک جهان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟