«چشمه‌های بهشت» به چاپ چهارم رسید


«چشمه‌های بهشت» به چاپ چهارم رسید

کتاب «چشمه‌های بهشت» نوشته شیخ صدوق همزمان با دهه کرامت برای چهارمین بار توسط انتشارات به نشر منتشر شد.

خبرگزاری شبستان،گروه اندیشه، کتاب «چشمه‌های بهشت» گزیده ساده از عیون اخبار الرضا (ع) نوشته شیخ صدوق با تدوین و ترجمه محمد هادی زاهدی است که همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) برای چهارمین بار توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب روایت کننده مجموعه‌ از تاریخ زندگی، آموزه‌ها، معارف، کرامات و آداب زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) است و دکتر زاهدی نویسنده، پژوهشگر و شاعر خراسانی، این اثر را با زبانی ساده و ادبیاتی جذاب از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا (ع) گردآوری و به‌نشر نیز آن را روانهی کتابفروشی‌ها کرده است.

کتاب «چشمه‌های بهشت» در پنج دفتر و مجموعاً ۳۱ فصل تدوین شده است؛ دفتر نخست آن روایتگر تاریخ زندگی امام هشتم، دفتر دوم مناظرات و آموزه‌های حضرت، دفتر سوم قرآن و اهل بیت در نگاه امام هشتم، دفتر چهارم راز و رمزهای زندگی در مکتب امام هشتم و در دفتر پنجم موضوع کرامات حضرت، آداب و زیارت ایشان مطرح شده است.

این کتاب دی‌ماه ۱۳۹۹ در ۱۰۰۰ برای نخستین بار منتشر و سال گذشته نیز در ۷ هزار و ۸۰۰ نسخه به سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دو چاپ ۵۵۰ و ۷ هزار و ۲۵۰ نسخه‌ای ویژه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تجدید چاپ شد.

«چشمه های بهشت» یکی از معتبرترین منابع مربوط به تاریخ زندگی و آموزه‌های امام رئوف حضرت رضا (ع) است.

این کتاب در ۴۱۹ صفحه با قطع رقعی و طرح جلدی از احسان جعفرپیشه و صفحه‌آرایی پارسا صادقیان منتشر شده است و با قیمت ۹۰ هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403