وضعیت بحرانی کمبود معلم در این استان


معاون تربیت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان 16هزار معلم کمبود دارد و این وضعیت بحرانی است.

آذرکیوان امیری پور در حاشیه آیین تکریم و معارفه رییس اداره آموزش و پرورش بادرود در نطنز اظهار داشت: کمبود ۱۶ هزار معلم در مقاطع مختلف آموزش و پرورش استان اصفهان به ویژه دوره ابتدایی به یک چالش جدی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه کمبود معلم در سطح استان اصفهان در وضعیت بحرانی‌ است، افزود: همه باید برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استان اصفهان تلاش کنند تا از این وضعیت خارج شود و وضعیت رو به بهبودی باشد.

وی در ادامه گفت: طبق توافقات انجام شده با دانشگاه فرهنگیان، به زودی حدود یک هزار دانشجومعلم به کمک آموزش و پرورش می‌آیند و با حضور در کنار معلمان مدارس به کار مشغول می‌شوند در حالی که این تعداد افراد جوابگوی کمبود ۱۶هزار معلم نخواهد بود.

معاون تربیت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان منطقه بادرود را به لحاظ نیروی انسانی دارای پتانسیل بالا ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این منطقه با کمبود نیرو مواجه نیست و وضعیت این منطقه نسبت به برخی دیگر از مناطق بهتر است.

به گزارش تسنیم؛ منطقه بادرود دارای ۴۰ واحد آموزشی و قریب به چهار هزار دانش آموز است که از این تعداد ۱۴ مدرسه وضعیت خوبی دارند و متاسفانه چهار واحد آموزشی تخریبی و ۲۲ آموزشگاه دیگر نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی هستند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس