امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهرانپارس درگذشت/ پیکر فرزند شهید محراب در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود


امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهرانپارس درگذشت/ پیکر فرزند شهید محراب در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی، فرزند ارشد شهید آیت‌الله عطاءالله اشرفی اصفهانی -شهید محراب- و امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهرانپارس، 22 خردادماه درگذشت.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی، فرزند ارشد شهید آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی -شهید محراب- و امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهرانپارس (واقع در تهران، منطقه تهرانپارس، چهارراه اشراق)، 22 خردادماه در یکی از بیمارستان های تهران و به دلیل مشکل گوارشی، درگذشت.

پیکر این روحانی از ساعتی پیش از مقابل مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهرانپارس تشییع شد و امروز پیکر این روحانی برای خاک سپاری به اصفهان منتقل می شود.

بنا بر این گزارش، مراسم تشیع، تدفین و شام غربیان حجت الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی، فردا(۲۴ خرداد ماه) در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار می شود و نماز میت این روحانی توسط آیت الله طباطبایی نژاد،نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان خوانده می شود.

یادآور می شود، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی، 33 سال امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) تهرانپارس بود و نمایندگی 13 تن از مراجع تقلید را نیز بر عهده داشت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت