پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 24 خرداد 1401


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 24 خرداد 1401

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 24 خرداد 1401 نشان می‌دهد آسمان تهران غالبا آفتابی است و حداکثر دما 36 درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود. از امروز روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

فرارو- امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و شش درجه به مرور و در طول روز به سی و پنج درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی روز‌های آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی، مرکز و غرب استان و گاهی با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 24 خرداد 1401

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۴ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۵ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۲۶ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۵ درجه و با حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آلودگی هوای تهران

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دما طی هفته جاری، خیزش گرد و خاک و وقوع طوفان لحظه‌ای خبر داد.

مازیار غلامی درگفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تهران در حال تجربه هوای تابستانی در فصل بهار است، اظهارکرد: با توجه به اینکه تا پایان هفته جاری استقرار هوای گرم و روند افزایش دما با شیبی ملایم در انتظار است.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران در ادامه با تحلیل نقشه‌های هواشناسی درباره وقوع گرد و خاک در تهران و منشا آن‌ها اظهار کرد: طی روز‌های آتی گرد و غباری در تهران رخ خواهد داد که منشا داخلی دارد و غبار محلی است.

وی افزود: گرد و خاک محلی به‌صورت لحظه‌ای شاخص آلودگی را بالا می‌برند و پس از گذشت چند ساعت نیز شاخص آلودگی کاهش می‌یابد که غالبا غلظت این گرد و غبار‌ها نیز زیاد نیست.

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا شدت وزش باد به شدت هفته گذشته است؟ تصریح کرد: برای این هفته طوفان در پایتخت پیش‌بینی نمی‌شود و وزش باد نیز در حد وزش باد کم‌سابقه هفته گذشته نیست و صرفا باد شدید تا خیلی شدید و طوفان‌های لحظه‌ای مورد انتظار است.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 24 خرداد 1401

امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و جنوب غرب وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب هم در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی مناطق خیزش گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی