واکنش محکم رضا رویگری به شاباش ریختن روی سرش !


واکنش محکم رضا رویگری به شاباش ریختن روی سرش !

رضا رویگری و همراهانش در مهمانی ویژه وایرال شده و پول ریختن روی سرش به شدت واکنش نشان دادند .

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. رضا رویگری زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران است. حاصل ازدواج نخست او، پسری به نام «کیارش رویگری» زاده ۱۳۵۳ است. وی در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

بعد از وایرال شدن ویدیو زیر رضا رویگری و همراهانش در مهمانی شب گذشته به قضاوت ها واکنش نشان دادند .

پدرش علاقمند بود که او روحانی شود به همین خاطر رضا رویگری مدتی را در حوزه تحصیل کرد اما بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد.

واکنش محکم رضا رویگری به شاباش ریختن روی سرش !

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

واکنش محکم رضا رویگری به شاباش ریختن روی سرش !

رضا رویگری 9 ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه 1392 زمان شستن دست و صورت، ناگهان دچار سرگیجه و سکته مغزی شد و بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !