دی‌بروین: کسی به فکر سلامت بازیکنان نیست


دی‌بروین: کسی به فکر سلامت بازیکنان نیست

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی، از فشردگی دیدارها و تاثیر آن روی بازیکنان نگران است.

به گزارش "ورزش سه"، دی‌بروین در جریان تساوی 1-1 تیم ملی کشورش برابر ولز به میدان رفت تا پنجاه و دومین دیدارش در فصل 22-2021 را برگزار کرده باشد.
اگر سیتی فصل آینده عملکرد خوبی در دیدارهای خانگی و اروپایی داشته باشد و همچنین تیم ملی بلژیک هم به مراحل نهایی جام جهانی 2022 قطر صعود کند، تعداد دیدارهایی که این بازیکن در آنها حضور داشته ممکن است به 80 بازی برسد.
دی‌بروین معتقد است که کسی نگران وظیفه سلامت بازیکنان نیست و باور دارد که رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به آن اندازه ارزش ندارد که چنین فشاری به بازیکنان وارد کند.
این بازیکن بلژیکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من می‌دانم که هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. من سه بازی در بهترین شرایط جسمانی در لیگ ملت‌های اروپا برای تیم ملی بلژیک انجام دادم، بنابراین از نظر جسمی مشکلی ندارم. اما این موضوع منطقی نیست. شما هرگز نباید در یک فصل 79 یا 80 بازی انجام دهید. این منطقی نیست.»

دی‌بروین: کسی به فکر سلامت بازیکنان نیست


این ستاره سیتی با انتقاد از شرایطی که برای بازیکنان به وجود آمده اضافه کرد:« مسئله فقط برگزاری دیدارها نیست. مسئله تمرینات است، مسئله سفرهایی است که صورت می‌گیرد. گاهی شما مجبورید سفر کنید و بازی نکنید. همه این اتفاقات بسیار خسته‌کننده هستند.»
او درباره اهمیت دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا اظهار داشت:« من برگزاری این دیدارهای برای حذف دیدارهای دوستانه را درک می‌کنم اما این باید فرصتی برای بازیکنان نیمکت‌نشین باشد. بازی در این رقابت‌ها بیشتر از آنچه که باید مهم شده و این یعنی فرصت کمتری به بازیکنان نیمکت‌نشین می‌رسد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !