10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!


10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

اولین چیزی که احتمالاً وقتی در مورد آلمان صحبت می کنید به ذهن شما خطور می کند اتومبیل های آلمانی است، به هر حال آنها بسیار با کلاس هستند.در این مقاله 10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی را آورده ایم با دلگرم همراه باشید.

وقتی در مورد کلاس صحبت می کنیم، چگونه زنان آلمانی می توانند مورد توجه قرار نگیرند؟ در هر خیابان از هر شهر آلمان، دخترانی زیبا پیدا خواهید کرد. زنان آلمانی زیبا، باکلاس و شیک هستند و به خوبی می دانند چی باعث جذابیت بیشتر آنها می شود. اگرچه می‌توانید زنان زیبا را در همه جای آلمان بیابید، اکنون با زیباترین و محبوب‌ترین آن‌ها آشنا خواهیم شد. در زیر تعدادی از زیباترین زنان آلمانی ذکر شده است. آنها 10 زن جذاب آلمان هستند.

10. Jasmin Wagner

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

یاسمین معروف به بلومچن مدل و خواننده موسیقی پاپ است. این زن زیبا با نام های هنری «دختر جین» و «شکوفه» نیز اجرا داشته است. او برای آلبوم های انگلیسی خود نام هنری Blossom را برگزید. در سال 1995 یاسمین برای اولین بار به دلیل آهنگ صمیمانه و با روحیه اش "Herz an Herz" مورد توجه قرار گرفت که به زودی به یک موفقیت تبدیل شد. این ستاره خیره کننده در دو دهه فعالیت موسیقی خود، 2 آلبوم طلایی، بیش از 12 تک آهنگ را به نمایش گذاشته و پس از فروش نزدیک به 30 میلیون نسخه رکورد، جوایز معتبر بسیاری را نیز کسب کرده است. او علاوه بر داشتن یک حرفه موسیقی عالی، یک تاجر است و خط تولید لوازم آرایشی خود به نام «جمیلا» را اداره می‌کند.

9. Laura Berlin

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

لورا برلین به عنوان یکی از موفق ترین و زیباترین زنان آلمانی شناخته می شود. بدون شک، او یکی از جذاب ترین خانم های آلمان است. او یک مدل و بازیگر آلمانی است. این بانوی باشکوه توسط یک آژانس مدلینگ معروف در آلمان کشف شد و پس از گذراندن یک دوره آموزشی سخت خیلی زود وارد دنیای مدلینگ شد. لورا با بسیاری از برندهای معروف مانند Boss، Balenciaga، Boss و Michalsky کار کرده است. او همچنین در شوهای مد در پاریس و میلان شرکت کرده است. لورا حتی برای بسیاری از تبلیغات تلویزیونی کار کرده است و همچنین یک بازیگر تلویزیونی خوب است.

8. Julia Goerges

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

جولیا گورگس، زیباروی 29 ساله حرفه ای تنیس باز است. او به دلیل ترکیبی عالی از مهارت های بازی و زیبایی بی نظیرش در بین مردم شهرت دارد. تنیس آلمانی بدون این زن خیره کننده مطمئناً یکسان نخواهد بود. با توجه به گرمی، زرق و برق و مهارت های تنیس عالی او توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر جهان جذب کند. او برنده 4 عنوان دو نفره و 2 عنوان انفرادی در تور WTA است. جدای از تنیس، بیاتلون بازی مورد علاقه اوست و از خود به عنوان "فراق بیاتلون" یاد می کند.جولیا گورگس، نه تنها به خاطر بازی‌اش معروف است، بلکه به عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان تنیس نیز شناخته می‌شود.

7. Diana Amft

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

دایانا آمفت بازیگر سینما و تلویزیون اهل آلمان است. او جوایز بسیاری را برای بازی های عالی خود در بسیاری از فیلم های موفق آلمانی دریافت کرده است. او واقعاً دارای چهره ای زیبا و لبخندی قاتل است. دایانا کار خود را به عنوان یک بازیگر تئاتر آغاز کرد اما خیلی زود همه چیز به نفع او شروع شد و او نقش هایی در سینما پیدا کرد. نقش او در فیلم Doctor’s Diary یکی از بهترین بازی های او تا به امروز به حساب می آید. او در رتبه 7 در لیست زیباترین زنان آلمانی ما قرار دارد.

6. Lena Meyer – Landrut

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

Lena Meyer-Landrut یا همان لنا که عموماً او را می شناسند ترانه سرا و خواننده آلمانی است که در سن 19 سالگی برنده مسابقه آواز یوروویژن (2010) شد که همه اینها به لطف آهنگ "ماهواره" خود بود. ماهواره موفقیت بزرگی در سراسر جهان بود و در واقع در صدر جدول تک آهنگ ها در بسیاری از کشورها قرار گرفت. این موفقیت بزرگ راه را برای اولین آلبوم کامل لنا به نام My Cassette Player هموار کرد که موفقیت بزرگی هم بود. او تاکنون 4 آلبوم موفق و چند تک آهنگ منتشر کرده است. این احساس امضا به دلیل جذابیت و حضور عالی در صحنه همیشه محبوب بوده است و همچنین به همین دلیل است که او در لیست 10 زن برتر آلمانی قرار گرفته است.

5. Judith Rakers

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

اگرچه اکثر زنان این لیست یا مدل هستند یا بازیگر، اما Rakers منحصر به فرد است زیرا او مجری تلویزیون و روزنامه نگار است. او تحصیلات خود را در روزنامه نگاری آلمانی، تاریخ مدرن و فلسفه به پایان رساند. در حال حاضر، او اخبار را در کانال های مختلف خبری آلمان ارائه می کند و همچنین اخبار را می خواند. این زن آلمانی زرق و برق دار ترکیبی عالی از زیبایی با مغز است. او شخصیتی جذاب و با استعداد است. او رتبه پنجم را در لیست ما از جذاب ترین زنان آلمان دارد.

4. Diane Kruger

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

دایانا کروگر بازیگر محبوب آلمانی است که سفر خود را به عنوان مدل در صنعت زرق و برق آلمان آغاز کرد. دایان قبل از فیلم بزرگش «تروی» نام دیگری در صنعت سینما بود، اما پس از بازی در نقش هلن در فیلم پرفروش تروی در سال 2004، همه چیز برای او کاملاً تغییر کرد. پس از آن، او فیلم های موفق دیگری از جمله «بی نظمی»، «خداحافظ ملکه من»، «آقا. هیچ کس و غیره. او حتی در بسیاری از فیلم های فرانسوی ظاهر شده است. ظاهر فوق‌العاده زیبا و مهارت‌های بازیگری فوق‌العاده او در کنار کسب فیلم‌های موفق بسیاری نیز باعث شده است که او طرفداران قوی‌ای داشته باشد. محبوب ترین دیانا در بین زیباترین زنان آلمانی مقام چهارم را دارد.

3. Lena Gercke

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

لنا گرکه، اهل ماربورگ یکی از زیباترین زنان آلمانی به حساب می آید. به دلیل ظاهر جذاب و شخصیت جذاب، او مقام سوم را در بین جذاب ترین زنان آلمان دارد. او قد 5 و 10 اینچی دارد و هیکل عالی و چهره ای عالی دارد که مردم را به سمت خود جذب می کند. لنا برنده مدل برتر آلمانی به میزبانی هایدی کلوم شد و پس از آن، با بسیاری از برچسب‌های مد امضا کرد. او امروزه یک مدل آلمانی بسیار موفق است و در مجله Cosmopolitan آلمان نیز حضور داشته است.

2. Henriette Richter-Röhl

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

خود هنریت می‌گوید که بازیگری در خون اوست و او خود را بازیگر خوبی می‌داند، این درست است زیرا او در واقع یکی از موفق‌ترین بازیگران زن آلمانی امروزی است. او مهارت های بازیگری عالی خود را از مادر و پدرش که در گذشته بازیگران بزرگ تئاتر بودند به ارث برده است. هنریت به سادگی زرق و برق دار است و او کار خود را در سن بسیار ملایم فقط 15 سالگی آغاز کرد. او همچنین نقش های کوتاه بسیاری را در برنامه های تلویزیونی انجام داده و در آنجا نیز موفق بوده است. در فهرست زیباترین زنان آلمانی، هنریت مقام دوم را دارد.

1. Claudia Schiffer

10 تا از زیباترین زنان مشهور آلمانی!

کلودیا شیفر بازیگر، مدل و طراح زیبایی است. با وجود 48 سالگی، او بدون شک جذاب ترین و زیباترین زن آلمان است. هیچ کس نمی تواند به وضوح جلوی او بایستد تا جایی که به زیبایی، کلاس، استعداد او مربوط می شود. او در تمام دوران حرفه‌ای خود بیش از هزار جلد مجله از جمله محبوب‌ترین جلدها را به خود اختصاص داده است. او رکورد حضور در حداکثر جلدها را دارد و به همین دلیل نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال 2002 ثبت شد. موارد ذکر شده در بالا 10 زیباترین زن آلمانی ما هستند. همچنین، آنها برخی از جذاب ترین زنان آلمان هستند. هر کدام از این زنان فوق العاده زیبا هستند و نه تنها به خاطر زیبایی بلکه به خاطر استعدادشان باعث افتخار ملت خود شده اند. با این حال، اگر زمانی به آلمان سفر کنید، خواهید دید که نه تنها این زنان، بلکه تقریباً تمام زنان دیگری که در آنجا زندگی می کنند به همان اندازه جذاب هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته