5 پروژه محیط زیستی در تهران افتتاح شد


5 پروژه محیط زیستی در تهران افتتاح شد

تهران - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: همزمان با هفته محیط زیست (16 تا 22 خرداد) 5 پروژه محیط زیستی در واحدهای صنعتی و خدماتی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از حفاظت محیط زیست استان تهران، علی روشنی افزود: پروژه های سیستم تصفیه فاضلاب آبکاری شرکت کروز ۱ با اعتبار یک میلیارد تومان ، سیستم RO شرکت کروز یک به مبلغ یک میلیارد تومان، سیستم تصفیه فاضلاب رنگ کروز یک به مبلغ ۸۶۰ میلیون تومان، سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی کروز ۲ به مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و شرکت سوارکاری بام به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی اظهارداشت: با پیگیری های این اداره و در راستای کاهش بار آلودگی شرکت های کروز یک و دو سه پروژه بهداشتی و محیط زیستی در این مجموعه به بهره برداری رسید.

وی افزود: در راستای انجام تکالیف قانونی واحد های صنعتی، این شرکت علاوه بر کنترل آلودگی در خط تولید، نسبت به افزایش فضای سبز در سه واحد کروز مستقر در جاده مخصوص کرج و همچنین کاشت نهال در پارک جنگلی چیتگر و همکاری با شهرداری منطقه اقداماتی انجام داده است.

روشنی با اشاره به اینکه احداث و بهره برداری از سیستم تصفیه پساب باشگاه سوارکاری بام نیز برای اولین بار در ایران با پیگیری های محیط زیست شهر تهران در هفته محیط زیست به بهره برداری رسید، افزود: از خروجی این سیستم تصفیه پساب به منظور آبپاشی فضای سبز محوطه باشگاه برای جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش بار آلودگی منابع آب های سطحی استفاده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !