کاهش قیمت سکه در بازار


کاهش قیمت سکه در بازار

در ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، نرخ انواع سکه مجددا با کاهش روبرو بود. در چنین شرایطی سکه امامی در مرز بازگشت به کانال 15 میلیون تومان قرار دارد. اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت اونس جهانی در این لحظه از معاملات با اندکی کاهش معادل 1858 دلار و 68 سنت ثبت شده است. از سوی دیگر نیز نرخ دلار در صرافی ها با افزایش روبرو است. بازار...

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت اونس جهانی در این لحظه از معاملات با اندکی کاهش معادل ۱۸۵۸ دلار و ۶۸ سنت ثبت شده است. از سوی دیگر نیز نرخ دلار در صرافی ها با افزایش روبرو است. بازار طلا و سکه به دنبال نوسانات کاهشی بازار جهانی، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این ترتیب سکه امامی و نیم سکه به ترتیب با ۳۷۵ و ۲۵۰ هزار تومان کاهش به ثبت رسیدند.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۶ میلیون و ۲۵ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۳۷۵ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ۲۵۰ هزار تومان را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته معادل ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ۳۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۷۱۸ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۸۹۵ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۰۶ هزار تومان حباب دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری