زمان‌بندی آیین وداع و تشییع شهید عبدوس در سمنان اعلام شد


زمان‌بندی آیین وداع و تشییع شهید عبدوس در سمنان اعلام شد

سمنان- ایرنا- زمان‌بندی آیین‌های وداع، تشییع، گرامیداشت و سوم و هفتم شهید اقتدار دفاعی کربلایی محمد عبدوس در سمنان اعلام شد.

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا، مراسم وداع با شهید عبدوس ساعت ۲۱:۳۰ امشب در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود.

طبق اعلام مسئولان، مراسم تشییع خودرویی ساعت ۹:۳۰ فردا از معراج شهدا واقع در میدان سعدی به سمت حسینیه شهدا مدافع حرم در محلات سمنان برگزار می‌شود.

براساس اطلاعات به دست‌آمده تشییع مردمی ۱۰ صبح از حسینیه شهدای مدافع حرم به سمت گلزار شهدای امامزاده علی اشرف(ع) خواهد بود.

همچنین مراسم گرامیداشت شهید عبدوس فردا بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد پنج‌تن آل عبا(ع) برگزار می‌شود.

مراسم سوم و هفتم این شهید جلیل‌القدر جمعه بیست و هفتم ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در گلزار شهدای امامزاده علی اشرف(ع) برگزار می‌شود.

شهید عبدوس از کارمند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود که عصر یکشنبه ٢٢ خرداد، حین انجام ماموریت در منطقه عمومی سمنان به شهادت رسید.

شهید عبدوس متولد ۱۳۶۸ بود.

وزارت دفاع نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده معظم این شهید گرانقدر و همکاران ایشان در این وزارتخانه، اعلام کرد: اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در راه اعتلا و قدرت بازدارندگی کشور از خون خود گذشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان