نخستین هتل پنج ستاره اردبیل آماده بهره برداری است


نخستین هتل پنج ستاره اردبیل آماده بهره برداری است

اردبیل-ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم و گردشگران راه اندازی هتل پنج ستاره در اردبیل بود که آماده بهره برداری است.

به گزارش ایرنا، نادر فلاحی روز دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی این هتل با اشاره به اینکه هتل یاکاموز پنج ستاره یکی از مجهزترین و استاندارترین هتل‌های کشور است افزود: این هتل نقش اساسی در رونق گردشگری استان خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل افزود: تلاش وهمت سرمایه گذار مجموعه قابل تحسین وقدردانی است که با همت جهادی این هتل را با حمایت مسئولان استان ایجاد کرده است.

فلاحی گفت: باتوجه به اینکه اردبیل میزبان رویداد گردشگری کشوهای عضو اکو در۲۰۲۳ است، راه اندازی هتل پنج ستاره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.

سید محمد اعتماد فرماندار اردبیل هم در این بازدید گفت: این هتل در بهترین نقطه شهر واقع در میدان قدس و جنب بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل راه اندازی شده است که تلاش وهمت سرمایه گذار مجموعه و میراث فرهنگی استان و شهرستان در این زمینه ستودنی است.

وی گفت:این هتل به امکانات مدرن و استاندارد مجهز شده و ظرفیت اسکان بیش از ۱۵۰ نفر را دارد.

فرماندار اردبیل افزود: یکی از مطالبات اساسی گردشگران راه اندازی هتل پنج ستاره در اردبیل بود که به زودی این امر تحقق یافته و به گردشگران داخلی و خارجی خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

اعتماد گفت:راه اندازی هتل پنج ستاره نقش اساسی در افزایش گردشگران داخلی و خارجی اردبیل داشته و توسعه گردشگری منطقه را به دنبال خواهد داشت.

شاهین خدامرادزاده سرمایه گذار نخستین هتل پنج ستاره یاکاموز هم گفت: این هتل در ۱۲طبقه با زیر بنای هفت هزار و ۳۱۰متر مربع به منظور ارائه خدمات ممتاز در حال افتتاح و بهره برداری است.

وی گفت:هتل پنج ستاره یاکاموز با خدمات اقامتی و رستوران‌های سنتی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، تالارهای چند منظوره سالن‌های همایش، سالن کنفرانس، استخر، سوناو جکوزی، ماساژ روم و سرویس در خدمت گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

سرمایه گذار هتل پنج ستاره اردبیل گفت: ظرفیت اقامتی این هتل پنج ستاره ۱۵۰ نفراست که با تخت‌های اضافی ظرفیت پذیرش ۲۱۰ نفر را هم خواهد داشت.

وی با اشاره به جذب گردشگران داخلی و خارجی در این هتل افزود: دراین زمینه با مراکز گردشگری همکاری لازم برای ایجاد زنجیره گردشگری صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس