بازیکنان مطرح پرسپولیس در بلاتکلیفی


بازیکنان مطرح پرسپولیس در بلاتکلیفی

یحیی گل محمدی وضعیت برخی از بازیکنان سابق را برای ادامه همکاری با سرخ‌ها هنوز مشخص نکرده است.

یحیی گل‌محمدی ، سرمربی پرسپولیس با شروع نقل و انتقالات تعداد زیادی از بازیکنان مورد هدف خود را در اختیار گرفته اما از آنطرف وضعیت برخی از بازیکنان سابق را برای ادامه همکاری با سرخ‌ها هنوز مشخص نکرده است.

سرلک تمدید می‌کند

میلاد سرلک بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس هم‌اکنون بازیکن آزاد است و در یک ماه گذشته نیز خبرهای متفاوتی در مورد ماندن یا جدایی او از جمع سرخ‌پوشان مطرح شد.

بازیکنان مطرح پرسپولیس در بلاتکلیفی

آخرین اخبار اما حاکی از آن است که سرلک ظرف یکی دو روز آینده راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا قراردادش را تمدید کند. او قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد. در مذاکرات قبلی سرلک با پرسپولیس برخی اختلاف نظرها وجود داشت که به‌نظر می‌رسد حل شده است.

اختلاف نعمتی با پرسپولیس

برخلاف خبرهایی که هفته گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، سیامک نعمتی مدافع هافبک پرسپولیس با این باشگاه به توافق نرسیده است.

نعمتی چند ماه قبل و زمان مدیریت صدری در باشگاه پرسپولیس، با او در مورد تمدید قرارداد به توافق شفاهی رسید ولی حالا پرسپولیسی‌ها می‌خواهند با شرایطی متفاوت‌تر از آن زمان با نعمتی قرارداد امضا کنند.

بازیکنان مطرح پرسپولیس در بلاتکلیفی

مبلغ پیشنهادی مدیران پرسپولیس با مبلغ پیشنهادی صدری متفاوت است، البته دلیل ناراحتی نعمتی این است که او احساس می‌کند بعد از مصدومیتی که داشت، نگاه‌ها در پرسپولیس نسبت به او تغییر کرده است.

نعمتی از برخی مسائل ناراحت است و از طرفی این بازیکن با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز از باشگاه فولاد خوزستان هم روبه‌رو شده. قرار است تکلیف نعمتی برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس به‌زودی مشخص شود.

وضعیت سیدجلال، همچنان مبهم

تا به امروز باید جدایی بازیکنانی چون سعید آقایی، علی شجاعی، احسان پهلوان، محمدمهدی مهدی‌خانی، رامین رضاییان، علیرضا ابراهیمی و 2 بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس را قطعی بدانیم ولی شرایط چند بازیکن ازجمله رضا اسدی، شرزود تمیروف، حامد پاکدل، محمد شریفی و احمد گوهری برای ماندن یا جدایی مبهم است.

بازیکنان مطرح پرسپولیس در بلاتکلیفی

از طرفی وضعیت سیدجلال حسینی هم کماکان مبهم است. یحیی گل‌محمدی تصمیم‌گیری را برعهده خود حسینی گذاشته تا شأن کاپیتان پرسپولیس حفظ شود ولی کادر فنی پرسپولیس از خداحافظی یا جدایی حسینی استقبال می‌کند. احتمالا تکلیف سیدجلال تا پایان هفته مشخص می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !