گلکسی A13 5G سامسونگ آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد


گلکسی A13 5G سامسونگ آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سامسونگ آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را برای گوشی گلکسی A13 5G خود منتشر کرد. گلکسی ای 13 فایوجی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار است. گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ که دسامبر گذشته با اندروید 11 معرفی شده بود، حالا آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را... نوشته گلکسی A13 5G سامسونگ...

سامسونگ آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را برای گوشی گلکسی A13 5G خود منتشر کرد. گلکسی ای ۱۳ فایوجی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار است.

گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ که دسامبر گذشته با اندروید ۱۱ معرفی شده بود، حالا آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را در ایالات متحده دریافت کرده است.

گلکسی ای 13 5 جی پرفروش، بروزرسانی جدید خودش را با نسخه فریمور A136USQU2BVE9 دریافت کرده است. این بروزرسانی علاوه بر امکانات جدید اندروید ۱۲ و رابط کاربری وان یو آی، سطح پچ امنیتی اندروید را نیز در این گوشی به ماه مه ۲۰۲۲ ارتقا خواهد داد.

اگرچه این بروزرسانی برای کاربران آمریکایی منتشر شده، ولی احتمالاً طی ساعات و روزهای آینده برای کاربران دیگر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد. برای بررسی دریافت این بروزرسانی می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و سپس وارد بخش Software update شوید. اگر این بروزرسانی را روی گوشی خود دریافت کرده بودید، حتماً آن را با ما هم در میان بگذارید.

منبع :gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان