10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!


10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

آیا در جستجوی زیباترین زنان عرب هستید؟ اگر بله، این لیست از 10 زیباترین زن عرب در جهان را بررسی کنید.

اگر می خواهید در مورد زیباترین زنان عرب در جهان بدانید، این مقاله اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. ما قصد داریم 10 زیباترین زن عرب جهان را به اشتراک بگذاریم. پس بیایید با جزئیات بیشتر شروع کنیم.

10. Carole Samaha

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

کارول ساماها یکی از زیباترین زنان عرب است که در رتبه دهم فهرست ما قرار دارد. او در 25 ژوئیه 1972 در خنچاره، لبنان به دنیا آمد. او یک خواننده لبنانی و یک مجری واقعی است. Carole Samaha برنده جایزه موسیقی عرب برای بهترین زن تازه وارد در سال 2004 شده است. پس از آن، او برنده بسیاری از جوایز موسیقی دیگر شد و داور X factor در نسخه 2013 شد. شما می توانید چندین آلبوم از او پیدا کنید که در بین مردم بسیار محبوب هستند. او هم شرکت خودش را دارد. در مجموع، او یک زن زیبای عرب با استعداد فوق العاده ای در خوانندگی است.

9. Angham Mohamed Ali Suleiman

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

عنگام محمد علی سلیمان یکی از زنان زیبای عرب است که به عنوان خواننده و بازیگر شناخته شده است. او در 19 ژانویه 1972 در اسکندریه مصر به دنیا آمد. او طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. اندام جذاب و چهره زیبای او افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. موسیقی محبوب معاصر و موسیقی کلاسیک عربی او بسیار خوب است و بسیاری از مردم آهنگ های او را دوست دارند. او کار خود را از سال 1980 آغاز کرد و خیلی زود در صنعت به موفقیت رسید.

8. Carla Nazih Berkachi

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

کارلا نازیه برکاچی یکی دیگر از خواننده های محبوب جهان عرب است. او در 1 ژوئن 1983 به دنیا آمد و از آلبوم محبوبش Hob Kabeer به شهرت رسید. او یک ملکه زیبایی واقعی است و شایسته رتبه هشتم در این لیست از زیباترین زنان عرب در جهان است. دیگر آلبوم های موسیقی محبوب او مانند La’ale’ Khalijiya، Enta Menni و Twassa Feyi هستند. او یکی از زنان موفق عرب است که خیلی داغ است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

7. Diana Joseph Fouad Haddad

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

دیانا جوزف فواد حداد یکی از محبوب ترین شخصیت هایی است که بیشتر به خاطر آلبوم های موسیقی شگفت انگیزش شهرت دارد. محبوب ترین ساکن او در سال 1996 به عنوان یکی از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی سال شناخته می شود. علاوه بر این، او شایسته نام خود در بین زیباترین زنان امارات است. دایانا جوزف فواد حداد تابعیت اماراتی دارد و مردم به خاطر استعدادش در خوانندگی لبنانی به او احترام می گذارند. او همچنین بسیار زیبا و جذاب است و همیشه مورد توجه ترین نوازنده پاپ عرب است.

6. Tara Emad

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

هر فهرستی از زنان زیبای آرانی بدون تارا عماد ناقص است. او یک دختر جوان و یکی از زیباترین دختران عرب است که به دلیل مهارت های بازیگری خود بسیار مشهور است. او متولد 1993 است و به عنوان یک مدل مصری نیز شناخته می شود. هیکل سکسی و ظاهر زیبای او افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. او برای بیش از 50 مجله کار کرده است. تارا عماد طرفداران زیادی در صفحه اجتماعی خود دارد. او اولین نایب قهرمان مسابقات دختر نوجوان شد. او همچنین 4 بار در صفحه جلد مجله محبوب Elle قرار گرفته است.

5. Haifa Wehbe

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

هیفا وهبی به عنوان یکی از خوانندگان داغ لبنانی و بازیگر زیبای عربی شناخته شده است. او در 10 مارس 1972 در ماهرونه، لبنان به دنیا آمد. او تنها در سن 16 سالگی عنوان خانم جنوب لبنان را دریافت کرد هیفا وهبی کار خود را در سال 2008 با فیلم دریای ستارگان آغاز کرد. او بیش از حد زیبا و زن خوبی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. علاوه بر این، مجله People او را در فهرست 50 زیباترین افراد قرار داده است.می توانید چند آلبوم موسیقی زیبا برای او پیدا کنید. او در طی چند سال در صنعت محبوبیت یافت و موفقیت های زیادی در زمینه خود کسب کرد. و اکنون در میان برترین زنان زیبای عرب قرار دارد.

4. Nawal Al Zoghbi

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

نوال الزغبی با چهره زیبا و سکسی در رتبه چهارم در فهرست زیباترین زنان عرب قرار دارد. او برای اجرای صحنه ای سرگرم کننده اش بسیار محبوب است. او در 29 ژوئن 1972 در لبنان به دنیا آمد. نوال الزغبی بیش از 20 سال تجربه عظیم در خوانندگی پاپ دارد و همچنین محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. او پس از خواندن موسیقی سنتی عربی با سبک پاپ طبیعی محبوبیت خود را به دست آورد. او خیلی زود به شهرت رسید و بسیاری از مردم سبک خوانندگی و زیبایی چشم نواز او را دوست دارند.

3. Nancy Ajram

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

نانسی عجرم یکی از جذاب ترین زنان عرب است که به دلیل مهارت خوانندگی خود بسیار محبوب است. او در 16 مه 1983 در اخرفیه، لبنان به دنیا آمد. او موفق ترین خواننده جهان عرب و انگلیسی است. نانسی عجرم یک هنرمند ضبط مولتی پلاتین و یکی از بهترین خوانندگان در سراسر جهان عرب است. او در سن 15 سالگی اولین کار موسیقی خود را آغاز کرد و طی چند ماه به محبوبیت رسید. او برای آلبوم های موسیقی خود جوایز و قدردانی های زیادی از مخاطبان دریافت کرده است. نانسی عجرم جدا از مهارت خوانندگی، به زیبایی و جسارتش نیز معروف است. و او را زیباترین زنان عرب می دانند.

2. Yamila Diaz-Rahi

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

یامیلا دیاز راهی در رتبه دوم فهرست زیباترین زنان عرب جهان قرار دارد. او در 9 مارس 1976 در بوئنوس آیرس، آرژانتین به دنیا آمد. با این حال پدرش لبنانی و مادرش اسپانیایی است. او یک زن بسیار با استعداد و پر زرق و برق است. می توانید زیبایی او را از دوران نوجوانی و پیوستن به آژانس مدلینگ میلان در دوران تحصیلش مشخص کنید. یامیلا دیاز رهی به خاطر تصویر جسورانه اش بسیار داغ و محبوب است. چشمان جذاب و هیکل سکسی او چند سال پس از پیوستن به آژانس مدلینگ او را بسیار محبوب کرده است. او با بسیاری از مجلات معروف مانند Shae، Maxim، Glamour و GQ کار کرده است. می توانید طرفداران زیادی را در صفحات اجتماعی او پیدا کنید.

1. Queen Rania of Jordan

10 تا از زیباترین زنان عرب در جهان!

محبوب ترین و خیره کننده ترین زیبایی عرب رانیا العبدالله در صدر این لیست از زیباترین زنان عرب قرار دارد. او در 31 آگوست 1970 در کویت، امارات متحده عربی به دنیا آمد. او از خانواده فلسطینی است اما اکنون پس از ازدواج با پادشاه اردن، ملکه خوانده می شود. رانیا العبدالله یکی از برترین زنان جذاب عرب و بانوی واقعاً سخت کوش است. او قبلاً در زمینه های مختلف از جمله بهداشت، آموزش، مالی خرد و گفتگوی فرهنگی فعالیت می کرد. او به دلیل زیبایی طبیعی و شخصیت الهام بخشش طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دارد. بنابراین، بدون شک او زیباترین زن عرب است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد