پیام تبریک جانانه جواد عزتی به همسرش+عکس


پیام تبریک جانانه جواد عزتی به همسرش+عکس

جواد عزتی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

جواد عزتی یکی از پولسازترین و مهمترین بازیگران سینما است که در سال های اخیر هم در ژانر کمدی و هم غیر کمدی موفق عمل کرده و حضورش در هر فیلم، موفقیت نسبی آن فیلم را تضمین می کند. این بازیگر مطرح سینمای ایران در زندگی شخصی نیز جزو بی حاشیه ترین هاست؛ جواد عزتی چندین سالی است که ازدواج کرده و با همسرش مه لقا باقری زندگی عاشقانه ای دارد.

پیام تبریک جانانه جواد عزتی به همسرش+عکس

عکس پر از احساس مه لقا باقری در اینستاگرام جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر نقش اصلی سریال‌های طنز تلویزیون با انتشار عکسی پر از احساس و زیبا از همسرش در کنار دریا او را یکی از مهم ترین دلخوشی هایش نامید و تولدش را در استوری اینستاگرام خود تبریک گفت و نوشت:

دلخوشی ها کم نیست

تولدت مبارکمون باشه

پیام تبریک جانانه جواد عزتی به همسرش+عکس

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری/ عکس از سجاد احمدی مجد

مه لقا باقری این روزها پرکارتر از همیشه

مه لقا باقری همسر جواد عزتی متولد 25 خراد 1360 در تهران است که به‌صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته است.

مه لقا باقری به تازگی در سریال حکم رشد درنقش محبوبه نیز بازی کرده است. او این روزها پرکارتر از همیشه دیده می شود، مه لقا در تازه ترین اثر محمد کارت سریال یاغی نقش نرگس مادر ابرا را ایفا می کند، زنی که نگران آینده فرزندش است و به همین خاطر مانع از ازدواج دخترش با جاوید با بازی علی شادمان می شود.

پیام تبریک جانانه جواد عزتی به همسرش+عکس

مه لقا باقری در فیلم یاغی/ عکس از مجید طالبی و پیموده باران

مه لقا باقری و جواد عزتی از سال 1385 با هم ازدواج کرده اند، مه لقا 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است. این زوج بازیگر در حال حاضر فرزندی ندارند. او در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه با همسرش جواد عزتی هم بازی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟