خرید تخت سنتی با تخفیف


خرید تخت سنتی با تخفیف

تخت سنتی چوبی برای رستورانها و کافه ها راهنمای خرید تخت سنتی چوبی و عوامل تاثیر گذار در کیفیت تختهای چوبی و قیمت اگر کمی به سطح زندگی خودمان نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چوب به عنوان یک متریال بسیار مهم در تمامی ابعاد زندگی انسان رخنه کرده است و زیبای‌های خود را نیز در این ابعاد […]

تخت سنتی چوبی برای رستورانها و کافه ها

راهنمای خرید تخت سنتی چوبی و عوامل تاثیر گذار در کیفیت تختهای چوبی و قیمت

اگر کمی به سطح زندگی خودمان نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چوب به عنوان یک متریال بسیار مهم در تمامی ابعاد زندگی انسان رخنه کرده است و زیبای‌های خود را نیز در این ابعاد به نمایش گذاشته است. دیگر تا کنون همه‌ی ما می‌دانیم که اکثر لوازمات منزل و مبلمان و … را از چوب می‌سازند اما امروزه سبک مدرن باعث شده است که متریال‌های مدرن با چوب ترکیب شده و بیش از چوب خود را نمایش دهند.
با این حال سازه‌های چوبی نیز کماکان اهمیت خود را در جامعه حفظ کرده‌اند. برای مثال یکی از این سازه‌ها، تخت سنتی است که نشان از دکوراسیون سنتی در زندگی گذشته‌ی ایرانیان دارد. شاید اجزای مدرن دیگر به این نوع از سازه‌ها اجازه‌ی جولان ندهند اما باز هم برخی از سازه‌های قدیمی مثل همین تخت‌ها علاقمندان خود را دارند. تخت سنتی دارای انواع مختلفی است و ‌ویژگی‌های متعددی را نیز در خود جای داده است. این تخت در جامعه‌ی امروزی ما هم در منازل و هم در محیط‌های رستورانی کاربرد دارد و می‌تواند با تلفیق مدرنیته و سبک سنتی با یکدیگر، یک دکوراسیون بی‌نظیر را در محیط به وجود بیاورد.

فروشگاههای معتبر فروش تخت سنتی

فروشگاه دیجی کالا ، فروشگاه ویلاسازه، فروشگاه چوب ایران، فروشگاه سوبیا،فروشگاه ترب،فروشگاه ایمالز

چوب مناسب برای ساخت تخت سنتی

اصلی‌ترین و پایه‌ترین متریالی که برای ساخت این تخت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، چوب است. حال این چوب ممکن است انواع گوناگونی داشته باشد. بسیاری از مشتریانی که تمایل به خرید تخت‌های سنتی دارند، ابتدا می‌خواهند بدانند که کدام نوع از چوب‌های مناسب برای این تخت‌ها ماندگاری بیشتری دارد.
پیش از ورود به مبحث بررسی بهترین چوب باید بگوییم که به طور کلی از چوب راش و چوب نراد برای ساخت این تخت‌ها استفاده می‌شود. چوب راش یکی از بهترین و مقاوم‌ترین چوب‌های موجود در بازار به شمار می‌آید و محبوبیت زیادی در بازار فروش دارد اما در این میان برخی از تولید کنندگان این تخت‌ها چوب نراد را که در مقابل شرایط آب و هوایی گوناگون مقاومت دارد و می‌تواند تخت‌هایی ماندگار را به وجود بیاورد، بهترین چوب برای ساخت تخت سنتی می‌شناسند. از آنجایی که این چوب قابلیت‌های بیشتری هم نسبت به چوب راش دارد و حتی از نفوذ حشرات موذی به ساختار خود هم‌ جلوگیری می‌کند، مطمئنا با قیمت بالاتری نسبت به چوب راش به فروش می‌رسد. البته امروزه بسیاری از افراد کیفیت را برتر از قیمت می‌دانند و هیچ مشکلی با پرداخت هزینه‌های زیاد در قبال دریافت بهترین تخت‌های سنتی ندارند.

خرید تخت سنتی با تخفیف
رنگ تخت‌های سنتی باید چگونه باشد؟

پس از انتخاب نوع چوبی که برای ساخت این تخت‌ها استفاده می‌شود، به رنگ تخت‌های چوبی می‌رسیم. به طور کلی باید بگوییم که این تخت‌ها با رنگ طبیعی به فروش نمی‌رسند و پس از تولید شدن باید رنگ‌آمیزی شوند. دلیل این امر این است که ساختار چوب مورد استفاده در این تخت‌ها پس از برش خوردن و قرار گرفتن در مراحل تولید ممکن است رنگ اصلی خود را از دست بدهد و در نهایت برای این که ‌جلوه‌ی خوبی داشته باشد، رنگ‌آمیزی شود.
رنگ کردن این تخت‌ها کار آسانی نیست و مهارت‌های زیادی را می‌طلبد که فقط تولید کنندگان ماهر می‌توانند از پس این کار بر بیایند.
زمانی که شما می‌خواهید اقدام به خرید این تخت‌ها کنید، متوجه می‌شوید که سطح این تخت‌ها علاوه بر این که رنگ‌خورده است، با استفاده از موادی مثل وارنیش هم صیقلی شده است. دلیل استفاده از این مواد در سطح تخت‌های سنتی این است که رنگ این تخت‌ها ثبات پیدا کند و اگر در محیط خارجی از این تخت‌ها بهره گرفته شد، رنگ اصلی آن‌ها پس از مدتی از بین نرود.

خرید تخت سنتی با تخفیف

ابعاد تخت سنتی به چه صورت است؟

همان طور که گفتیم، تخت سنتی انواع گوناگونی دارد که یکی از انواع آن بر اساس ابعاد تخت طبقه‌بندی شده است. در این طبقه‌بندی تخت‌های سنتی را به سه بخش متوسط، کوچک و بزرگ تقسیم می‌کنند که هر کدام از آن‌ها نیز کاربردهای خاص خود را دارند. تخت‌های کوچک عمدتا در محیط‌های مسکونی به خصوص اتاق خواب‌ها و محیط‌های بالکنی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه‌ی ما می‌دانیم که امروزه اکثر خانه‌ها با مساحت کم ساخته می‌شوند و اگر افراد بخواهند از تخت‌های بزرگ در چنین محیط‌هایی استفاده کنند، ممکن است فضای کافی را نداشته باشند. از این رو ما ابعاد یک در هشتاد را برای خانه‌ها و محیط‌های مسکونی در نظر گرفته‌ایم و تخت‌های این سایز را با ظرافت و دقت تمام تولید می‌کنیم.
تخت‌های متوسط که حدود چهار نفر ظرفیت دارند، در ابعاد دو در یک‌ ساخته می‌شوند و هیچ محدودیتی در کاربرد آن‌ها وجود ندارد. یعنی شما هم می‌توانید در محیط‌های مسکونی و هم در محیط‌های تجاری و تفریحی و فروشگاهی از این نوع از تخت‌ها بهره ببرید. دقت داشته باشید که امروزه پرطرفدارترین سایز تخت سنتی هم همین سایز یک در دو که متوسط است، می‌باشد. علاوه بر این، نوع دیگری از تخت‌های سنتی وجود دارند که بیشتر اوقات در رستوران‌هاس لوکس سنتی و همچنین باغ تالارها مورد استفاده قرار می‌‌گیرند و در ابعاد دو در یک و نیم تولید می‌شوند. این تخت‌ها با ظرفیت شش تا هشت نفره، سازه‌هایی بسیار زیبا و مناسب برای دورهمی‌های شما عزیزان به شمار می‌آیند. شما می‌توانید انواع نقش‌ها و طرح‌ها را نیز به کمک ما در ویلا سازه بر روی این تخت‌ها پیاده کنید و از این طریق زیبایی‌های یک محیط را دو چندان نمایید.

خرید تخت سنتی با تخفیف

تخت سنتی ارزان قیمت و معایب آن!

به طور کلی اگر بخواهیم هزینه‌های خرید تخت سنتی را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این تخت‌ها چندان گران قیمت نیستند اما این قیمت نهایی در فروش تخت‌ها به عوامل زیادی همچون نوع تخت، نوع طراحی تخت، نوع چوب، نوع رنگ‌آمیزی و سایر عوامل وابسته است.
گاهی اوقات برخی از مشتریان تصور می‌کنند که خرید این تخت‌ها با قیمت ارزان برای آن‌ها سودمند است و در هزینه‌های اقتصادی آن‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند اما نکته ی اصلی اینجا است که تولید کنندگانی که قیمت پایینی را برای خرید این تخت‌ها ارائه می‌کنند، حتما کیفیت آن‌ها را کاهش داده‌اند. حال اگر شما یک ‌جنس بی‌کیفیت را خریداری کنید، باید به صورت مجدد هزینه‌های فراوانی را برای تعمیر این تخت و یا تعویض آن انجام دهید که این خود به تنهایی می‌تواند برای شما از نظر اقتصادی زیان آور باشد. به همین دلیل توصیه‌ی ویلا سازه به شما این است که در خرید تخت سنتی ابتدا یک فروشگاه معتبر را که در بین مشتریان خود مقبولیت هم دارد انتخاب کنید و سپس دست به خرید این سازه‌ها بزنید. ناگفته نماند که نوع ساخت و نوع متریال‌های تزیینی هم می‌توانید قیمت این تخت‌ها را تحت تاثیر قرار داده و آن را افزایش یا کاهش بدهند. پس با توجه به نکات گفته شده، امید است شما برترین انتخاب را داشته باشید و تجربه‌ی یک خرید عالی را نیز به دست بیاورید.

خرید تخت سنتی با تخفیف

سخن پایانی

تخت سنتی یکی از سازه‌های زیبا و مناسب است که امروزه در هر محیطی اعم از محیط‌های مسکونی، محیط‌های تفریحی، رستوران‌ها، کافه‌ها، تراس‌ها، روف گاردن‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند سبک دکوراسیون یک محیط را متحول کرده و آن را جذاب‌تر سازد.
این تخت‌ها از چوب تولید می‌شوند و در ساختار خود رنگ‌ها و مواد مختلفی را جای می‌دهند. گاهی اوقات هم برای بهبود ظاهر این تخت‌ها از چرم یا پارچه‌های سنتی بی‌نظیر در قسمت‌های سطحی این تخت‌ها بهره می‌گیرند و آن‌ها را زیباتر می‌کنند. به هر حال اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید یکی از این تخت‌ها را در محیط مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و سفارش ساخت تخت‌های این چنینی را در تولیدیهای معتبر ثبت کنید.

منبع: ویلاسازه

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران