واکنش نمایندگان مجلس به وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان


واکنش نمایندگان مجلس به وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان

همچنین نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ما شاهد آیین‌نامه ناقص و خلاف قانون رتبه‌بندی معلمان هستیم؛ هرچه سریع‌تر این آیین نامه را مطابق قانون اصلاح کنید.

واکنش نمایندگان مجلس به وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از رئیس جمهور خواست افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی مردم را پیگیری کند. رسول فرخی میکال در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت اجرای قانون رتبه بندی معلمان تاکید کرده و گفت: لازم است وزارت کشور در خصوص پروژه های عمرانی و تامین ماشین آلات شهرداری های کمتر از 20 هزار نفر جمعیت و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: تامین کابل های خودنگه دار و تخصیص اعتبار به شرکت آب و برق شهرستان سیاهکل و تامین اعتبار آب روستایی و فاضلاب سیاهکل صورت گیرد.

همچنین نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: دامداران و مرغداران به فلاکت افتاده اند اما شرکای تجاری وزیر مشغول کاسبی هستند و تولیدکنندگان به حال خود رها شده اند، همچنین بخش بسیاری از تورم و مشکلاتی که مردم را دچار گرفتاری کرده است ناشی از ناکارآمدی برخی اعضای دولت می باشد بنابراین انتظار می رود برای التیام آلام جامعه اصلاحات لازم انجام شود.

محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ما شاهد آیین‌نامه ناقص و خلاف قانون رتبه بندی معلمان هستیم؛ بنابراین هرچه سریع تر این آئین نامه را مطابق قانون اصلاح کنید و دیگر آنکه قانون مجلس در خصوص حقوق بازنشستگان نیز باید اصلاح شود.


وی تصریح کرد: وجود تخلفات گسترده در وزارت جهاد کشاورزی را حدود چند ماه پیش در مجلس اعلام کردم اما دریغ از ورود دستگاه های ناظر برای رسیدگی به این موضوع که باید هرچه سریع تر رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک