کلاهبرداری از 2000 نفر با وعده فروش آپارتمان در پردیس


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که بیش از 2 هزار بار کلاهبرداری انجام داده بود خبر داد.

به گزارش شفاف، سرهنگ علی‌ ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت:‌ از مدتی قبل چندین مورد کلاهبرداری در فروش واحدهای مسکونی در فاز یازدهم شهرک پردیس به پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد که درپی آن رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی ویژه از ماموران معاونت مبارزه جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی کلاهبردار یا کلاهبرداران اظهار کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد که متهم تحت تعقیب از سال ۱۳۹۴ چند دفتر در مناطق شمالی تهران تاسیس کرده و واحدهای آپارتمانی در شهرک پردیس را به حدود دو هزار نفر فروخته اما در نهایت پس از دریافت وجه، آپارتمانی را به آن‌ها تحویل نداده است. در همین راستا نیز کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با رصد های اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی را در شمال تهران شناسایی کردند.

ولی‌پور گودرزی افزود:‌ پس از شناسایی متهم، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مجوزهای لازم قضایی را دریافت کرده و به سرعت برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحدهای آپارتمان به شهروندان در فاز یازدهم شهرک پردیس اعتراف کرد.

به گفته رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اکثر مالباختگان این پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را مورد شناسایی قرار داده و شکایتشان از این فرد را ثبت کردند. همچنین تحقیقات برای یافتن دیگر مالباختگان هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است، گفت:‌ در حال حاضر متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا