آغاز ثبت نام در طرح ملی مترجمی زبان قرآن کریم


آغاز ثبت نام در طرح ملی مترجمی زبان قرآن کریم

مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین گفت: در پی مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت نام دوره «مترجمی زبان قرآن » در موسسه رسول عصر ثقلین آغاز شد.

«رقیه علیپور» درگفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: در پی مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت نام دوره «مترجمی زبان قرآن » در موسسه رسول عصر ثقلین آغاز شد.

مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین افزود: فعالیت های موسسه به گونه ای طراحی شده که افراد در سنین مختلف می‌توانند به صورت حضوری، غیرحضوری و تلفنی یا از طریق فضای مجازی، در این دوره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوره «مترجمی زبان قرآن» آموزش گام به گام ترجمه کل قرآن کریم است که در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته طی یکسال و نیم و در 6 ترم آموزشی به صورت دو جلسه در هفته برگزار می شود.


مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین گفت: موارد آموزشی این دوره شامل فن ترجمه، آموزش قواعد صرف و نحو، ترجمه لغات پرکاربرد و ترجمه کل قرآن کریم است.


وی در خصوص بسته های آموزشی موسسه رسول عصر ثقلین اظهارداشت: در این دوره تخصصی علاوه بر آموزش‌های اساتید، از کتاب آموزشی گامی به سوی کلام وحی و کتاب ترجمه و شرح واژگان نیز استفاده می شود و برنامه جامع تحصیلی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.


علیپور تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند سوالات خود را در پیام رسان واتساپ به شماره 09228733863 ارسال نموده یا در کانال پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین افزود: علاقه مندان برای ثبت‌نام می‌توانند تا 31 خرداد عدد 3 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند ، یا با شماره تلفن ۶۶۹۷8001-۰۲۱تماس بگیرند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم