نقل و انتقالات استقلال | مخالفت استقلال با مبلغ درخواستی ستاره ها!


نقل و انتقالات استقلال | مخالفت استقلال با مبلغ درخواستی ستاره ها!

بازیکنان مورد نظر استقلال درخواست بالای سقف قرارداد را از مسوولان این تیم دارند.

مسوولان تیم استقلال پیش از این اعلام کردند که برای فصل آینده سقف مشخصی را برای بازیکنان مورد نظر خود در نظر گرفتند و مانند فصول گذشته به درخواستهای نامعقول بازیکنان پاسخ مثبت نمی دهند.

مدیران این تیم سقف نه میلیارد را برای بازیکنان جدید و تمدیدی استقلال در نظر گرفتند و بر این اساس با بازیکنان فعلی و چدید خود توافق می کنند.

این در حالی است که تاکنون بازیکنان تمدیدی برای توافق با استقلال فراخوانده نشدند زیرا سرمربی فصل آینده استقلال مشخص نیست و براین اساس بازیکنان کنونی تیم در انتظار شناخت مربی جدید هستند تا پس از آن برای ماندن یا جدایی از این تیم تصمیم گیری کنند.

گفتنی است دو بازیکن مورد نظر استقلال که سردارآجورلو مدیرعامل تیم که گفته می شود به توافقات نهایی با آنها رسیده است درخواستی بالاتر از سقف قرارداد باشگاه داشته اند . شهباززاده و سعید صادقی نفراتی هستند که نزدیک به سه میلیارد فراتر از سقف باشگاه باشگاه استقلال طلب کردند و این موضوع با خواسته مدیران استقلال همخوانی ندارد به همین دلیل سردارآجورلو قصد دارد با ایجاد بندهایی در قرارداد این نفرات از مبلغ اصلی بکاهد تا این نفرات نیز به استقلالی شدن رضایت دهند و راهی تیمهای دیگر نشوند.

نقل و انتقالات استقلال | مخالفت استقلال با مبلغ درخواستی ستاره ها!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت