گوشی شیائومی 12S با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بنچمارک‌ها رویت شد


گوشی شیائومی 12S با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بنچمارک‌ها رویت شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پیش‌تر با انتشار تصاویر منتسب به گوشی شیائومی 12S، از وجود لنزهای لایکا در آن مطلع شده بودیم. حالا نتایج تست گوشی در بنچمارک گیک بنچ هم بیرون آمده است. اخیرا گوشی شیائومی 12S تاییدیه 3C را دریافت کرد تا مشخص شود که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. حضور در Geekbench برخی دیگر... نوشته گوشی شیائومی 12S با...

پیش‌تر با انتشار تصاویر منتسب به گوشی شیائومی 12S، از وجود لنزهای لایکا در آن مطلع شده بودیم. حالا نتایج تست گوشی در بنچمارک گیک بنچ هم بیرون آمده است.

اخیرا گوشی شیائومی 12S تاییدیه 3C را دریافت کرد تا مشخص شود که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. حضور در Geekbench برخی دیگر از مشخصات فنی آن را آشکار کرده است. فهرست نتایج، از وجود تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در این گوشی خبر می‌دهد. ظرفیت رم دستگاه، 12 گیگ و سیستم عامل آن، اندروید 12 است.

با چنین مشخصاتی، Xiaomi 12S موفق به کسب 1328 امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و 4234 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای شد.

گوشی شیائومی 12S با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بنچمارک‌ها رویت شدگوشی شیائومی 12S با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بنچمارک‌ها رویت شد

انتظار می‌رود این گوشی شیائومی، یک صفحه نمایش اولد 120 هرتزی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، حاصل همکاری کمپانی سازنده با لایکا داشته باشد. البته مدل دیگری به نام شیائومی 12 اس پرو هم وجود دارد که ظاهرا در دو نسخه مختلف، با تراشه‌های اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دایمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد.

منبع :gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه