احتمال اعزام امامی به مسابقات کشتی رنکینگ‌دار تونس


احتمال اعزام امامی به مسابقات کشتی رنکینگ‌دار تونس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پایان مسابقات کشتی آزاد جام تختی، کادر فنی تیم ملی کشورمان تاریخ برگزاری مرحله نهایی چرخه انتخابی را اعلام کرد که براین اساس گره 2 وزن قرار است در مسابقات بین‌المللی و رنکینگ‌دار...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پایان مسابقات کشتی آزاد جام تختی، کادر فنی تیم ملی کشورمان تاریخ برگزاری مرحله نهایی چرخه انتخابی را اعلام کرد که براین اساس گره 2 وزن قرار است در مسابقات بین‌المللی و رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی تونس باز شود.

براساس اعلام کادر فنی، در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی 2021 نروژ و احمد محمدنژاد جوان دارنده مدال طلای جام‌تختی به مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کرده‌اند و با نظر کادرفنی تیم‌ ملی کشتی‌آزاد این دو کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی 2022 صربستان باید به تورنمنت رنکینگ در کشور تونس اعزام شوند.

در وزن 79 کیلوگرم رقابت بین علی سوادکوهی و محمد نخودی برای پوشیدن دوبنده ملی خواهد بود که این مبارزه در تونس برگزار می‌شود.

علاوه بر اعزام این 4 کشتی‌گیر، این احتمال وجود دارد یونس امامی ملی‌پوش 70 کیلوگرم کشورمان برای کسب امتیاز به تونس اعزام شود البته باید دید کادر فنی تا اواخر تیرماه که مسابقات رنکینگ‌دار برگزار می‌شود، تصمیم دیگری خواهد گرفت یا خیر؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403